Voorstellen Stoor
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Voorstellen Stoor
Hallo Forum leden.
6 maanden geleden een blauwe R1100rt uit 1997 met 48245 km gekocht. Daarvoor 10 jaar op een k75rs gereden en verder terug in de tijd diverse honda's. Ik had mij ook al aangemeld op dit forum een paar maanden geleden maar aangezien ik niet zo'n schrijver maar meer een lezer ben mijn zelf niet voorgesteld.
Inmiddels al diverse onderwerpen gelezen op dit forum waaronder ABS modificatie. Ik vond het zeer irritant, zeker als het donker is, dat de abs lampjes regelmatig bleven knipperen. Stoppen na een paar kilometers en de motor opnieuw starten vond ik ook niet alles. Dus inmiddels modificatie uitgevoerd en ben hier zeer tevreden over. (beschrijving gedownload van deze site). Verder ook al kennis hier opgedaan over andere onderwerpen. Ik ben dus tot op heden een zeer blije forum lezer.
mvg Stoor en veel plezierige BMW kilometers voor een ieder.
6 maanden geleden een blauwe R1100rt uit 1997 met 48245 km gekocht. Daarvoor 10 jaar op een k75rs gereden en verder terug in de tijd diverse honda's. Ik had mij ook al aangemeld op dit forum een paar maanden geleden maar aangezien ik niet zo'n schrijver maar meer een lezer ben mijn zelf niet voorgesteld.
Inmiddels al diverse onderwerpen gelezen op dit forum waaronder ABS modificatie. Ik vond het zeer irritant, zeker als het donker is, dat de abs lampjes regelmatig bleven knipperen. Stoppen na een paar kilometers en de motor opnieuw starten vond ik ook niet alles. Dus inmiddels modificatie uitgevoerd en ben hier zeer tevreden over. (beschrijving gedownload van deze site). Verder ook al kennis hier opgedaan over andere onderwerpen. Ik ben dus tot op heden een zeer blije forum lezer.
mvg Stoor en veel plezierige BMW kilometers voor een ieder.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Voorstellen Stoor
Beste Stoor
[welkom]
Het is natuurlijk geen verplichting dat je veel moet posten op dit forum. Na enig zoeken vind je vast wel antwoorden op je vragen. Maar schroom niet als er iets bijzonders is wat je wilt delen / vragen. Wel leuk, dat je je nu even voorstelt.
geniet van je
Jos
[welkom]
Het is natuurlijk geen verplichting dat je veel moet posten op dit forum. Na enig zoeken vind je vast wel antwoorden op je vragen. Maar schroom niet als er iets bijzonders is wat je wilt delen / vragen. Wel leuk, dat je je nu even voorstelt.
geniet van je

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
[welkom] Stoor!
Veel plezier op dit forum.....en ik vind het altijd weer knap als iemand die inmiddels beroemde / beruchte ABS modificatie heeft kunnen uitvoeren..
. Niet dat de mijne er last van heeft.....maar ik zou het niet kunnen.. 
Veel plezier op dit forum.....en ik vind het altijd weer knap als iemand die inmiddels beroemde / beruchte ABS modificatie heeft kunnen uitvoeren..

- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Hoi Stoor,
Welkom hier op het forum.
Net als jij zijn er meerdere forumleden die niet al te veel posten maar wel de informatie absorberen.
Helemaal niets mis mee.
In ieder geval leuk dat je even de moeite neemt om je voor te stellen.
Mocht je toch met vragen zitten, kan je ze hier altijd kwijt.
Veel plezier hier.
Welkom hier op het forum.
Net als jij zijn er meerdere forumleden die niet al te veel posten maar wel de informatie absorberen.
Helemaal niets mis mee.
In ieder geval leuk dat je even de moeite neemt om je voor te stellen.
Mocht je toch met vragen zitten, kan je ze hier altijd kwijt.
Veel plezier hier.
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!