Ik ben hobbymatig (en al 25 jaar ook beroepsmatig) al sinds mijn 19de met computers bezig en wil altijd van alles uitproberen. Veel hypes gaan dan ook aan me voorbij omdat ik de techniek al jaren geleden een keer heb uitgeprobeerd. En meestal zijn het typische hypes...even leuk. En nu dus het Twitteren. Volslagen nutteloos natuurlijk, maar wél grappig. Ik had aanvankelijk weinig zin om er iets mee te gaan doen, maar toen bleek dat mijn collega's massaal aan het tweeten waren geslagen. En dan is het weer wél leuk. Ik zie mijn collega's nl niet vaak; we zitten allemaal bij andere klanten, vandaar.
Voor de niet-ingewijden: Twitter is een dienst die je in staat stelt korte berichten (tweets) te publiceren. De berichten zijn maximaal 140 karakters. Andere twitteraars kunnen je volgen, en jij kunt hen weer volgen. In principe is het bedoeld als een micro-blog dienst, dus je legt steeds in die berichten vast wat je aan het doen bent. Maar mijn collega's onder elkaar gebruiken het meer als een chatroom...

Dus...wie twittert er hier ook? Wat vindt men ervan?