de mooiste 1 april grappen 2010
Moderator: RT_Patrick
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
de mooiste 1 april grappen 2010
Het zal jullie niet ontgaan zijn.
Het is vandaag 1 april!
wil je weten wat de oorsprong is van de 1 april grappen?
klik dan: http://www.meertens.knaw.nl/cms/index.p ... Itemid=105
Plaats hier maar de mooiste, ludiekste op opmerkelijkste grap die je vandaag bent tegengekomen.
Het is vandaag 1 april!
wil je weten wat de oorsprong is van de 1 april grappen?
klik dan: http://www.meertens.knaw.nl/cms/index.p ... Itemid=105
Plaats hier maar de mooiste, ludiekste op opmerkelijkste grap die je vandaag bent tegengekomen.
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Re: de mooiste 1 april grappen 2010
Niet echt een super grap, maar op http://www.bokt.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is het vandaag 32 maart .
- Walter
- Erelid
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
1 april 2010
Diergaarde Blijdorp gaat zijn haaien muilkorven.
De dierenbescherming is tegen het misbruik van dierennamen in woorden en gezegdes.
Studievereniging Inter-Actief wordt een besloten vennootschap.
Wikipedia meldt dat er vanwege een lek in de Large Hadron Collider een zwart gat is ontstaan in Rotterdam.
Youtube biedt als tegenhanger van HD-formaten zoals 720p en 1080p nu ook TEXTp aan. Door de video als tekst aan te bieden worden de dataverkeer kosten beperkt.
(bron: wikipedia)
Diergaarde Blijdorp gaat zijn haaien muilkorven.
De dierenbescherming is tegen het misbruik van dierennamen in woorden en gezegdes.
Studievereniging Inter-Actief wordt een besloten vennootschap.
Wikipedia meldt dat er vanwege een lek in de Large Hadron Collider een zwart gat is ontstaan in Rotterdam.
Youtube biedt als tegenhanger van HD-formaten zoals 720p en 1080p nu ook TEXTp aan. Door de video als tekst aan te bieden worden de dataverkeer kosten beperkt.
(bron: wikipedia)
Walter

- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
En opeens was vandaag ieder lid weer een NEWBY.

Oorzaak opschoning ledenbestand?
Nee hoor gewoon een gebbetje in het kader van
1 april
Sorry voor de reageerders hoor, we konden het niet laten.
grtz
Jos en Walter

Oorzaak opschoning ledenbestand?
Nee hoor gewoon een gebbetje in het kader van
1 april
Sorry voor de reageerders hoor, we konden het niet laten.

grtz
Jos en Walter
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- HenkvanR
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: Spanje
- Woonplaats of omgeving: Torrox Costa
ach wat maakt t uit wat je bent.....als je er maar bij hoort
persoonlijk let ik er nooit zo erg op wat iemand is
persoonlijk let ik er nooit zo erg op wat iemand is
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
HenkvanR

Bij ons op de zaak hebben ze ook een leuke grap uitgehaald. Twee weken geleden kwam er een uitnodiging voor een verkiezingsdebat, inclusief nep-brief van de NOS dat ze op ons landgoed (ons bedrijf woont in Leusden) een aantal verkiezingsdebatten wilden opnemen. De directeur zou deelnemen aan de discussie, met andere vertegenwoordigers uit het bedrijfsleven én een aantal lijsttrekkers van de politieke partijen. Het personeel werd uitgenodigd om als publiek te dienen en kon ook deelnemen aan de discussie.
Ik heb me niet opgegeven, maar blijkbaar een aantal collega's wel. En (ik had het niet eens door) de opnamen waren op 1 april (ze zeiden week 12-13). Dus deze week kregen de stakkers de definitieve uitnodiging om de opnamen bij te wonen...
Even terug hadden die grapjassen bij ons in de directie ook zo'n leuke bedacht: ons pand was te klein geworden (klopte) en we hadden tijdelijke kantoorruimte op Soestdijk gevonden... Er is toen warempel nog één van de collega's heen gegaan om te kijken...op 1 april...erg schattig. De directie wil maar niet zeggen wie dat was...
Ik heb me niet opgegeven, maar blijkbaar een aantal collega's wel. En (ik had het niet eens door) de opnamen waren op 1 april (ze zeiden week 12-13). Dus deze week kregen de stakkers de definitieve uitnodiging om de opnamen bij te wonen...

Even terug hadden die grapjassen bij ons in de directie ook zo'n leuke bedacht: ons pand was te klein geworden (klopte) en we hadden tijdelijke kantoorruimte op Soestdijk gevonden... Er is toen warempel nog één van de collega's heen gegaan om te kijken...op 1 april...erg schattig. De directie wil maar niet zeggen wie dat was...
http://www.bierpad.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- beamer1200rt
- Bijz: R1200GS 2004
- Woonplaats of omgeving: Zeist
Het is goedbeschouwd nog niets eens zo'n slecht idee: gevriesdroogd bier! 

Motorverleden: 2009 R12000RT, 2005 R1200RT, 2003 R1150RT, 2001 R1150RT, 2000 R1150GS, 1997 R1100RT, 1997 K1100LT, 1996 K75
Hou op! Die Senseo an sich is al een slecht excuus voor koffie, en dan moeten ze niet gaan kloten met bier. Mijn smaakpapillen overleven dat vast niet...beamer1200rt schreef:Het is goedbeschouwd nog niets eens zo'n slecht idee: gevriesdroogd bier!

En opeens was vandaag ieder lid weer een NEWBY.
Afbeelding
Hoezo??????????
groet gijs
Afbeelding
Hoezo??????????
groet gijs
- beamer1200rt
Kom op Mike, niet zo conservatief. Normaal ben je ook niet bang voor nieuwe techniek!Mike Philippens schreef:Hou op! Die Senseo an sich is al een slecht excuus voor koffie, en dan moeten ze niet gaan kloten met bier. Mijn smaakpapillen overleven dat vast niet...beamer1200rt schreef:Het is goedbeschouwd nog niets eens zo'n slecht idee: gevriesdroogd bier!

Motorverleden: 2009 R12000RT, 2005 R1200RT, 2003 R1150RT, 2001 R1150RT, 2000 R1150GS, 1997 R1100RT, 1997 K1100LT, 1996 K75
Senseo is geen nieuwe techniek, het is gewoon niet te zuipen!beamer1200rt schreef:Kom op Mike, niet zo conservatief. Normaal ben je ook niet bang voor nieuwe techniek!Mike Philippens schreef:Hou op! Die Senseo an sich is al een slecht excuus voor koffie, en dan moeten ze niet gaan kloten met bier. Mijn smaakpapillen overleven dat vast niet...beamer1200rt schreef:Het is goedbeschouwd nog niets eens zo'n slecht idee: gevriesdroogd bier!

Ik ben koffieliefhebber, dus ik heb een Nespresso. Da's pas koffie die naar koffie smaakt. Een bakkie Senseo is net slappe thee met een vage koffiesmaak. Bleh!
- beamer1200rt
Over die Senseo koffie zijn we het 200% eens en die Nespresso heb ik ook.
Zullen we dan maar aan Nespresso vragen om biercupjes te maken?
Doe mij die zwarte maar!

Zullen we dan maar aan Nespresso vragen om biercupjes te maken?

Doe mij die zwarte maar!

Voor echte goede koffie gebruik je versgemalen bonen en een volautomaat.
Voor goed bier gewoon een biertap!
Voor goed bier gewoon een biertap!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht