Inmiddels hebben we al bijna 1300 leden die voor veel bezoek en interactie zorgen.
Maar ik ben erg benieuwd wat jullie van het forum als geheel vinden.
Breng dus even je stem uit.
Maar geef ook even kritiek in je reactie.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Moderator: RT_Patrick
heel juist gezegd + zeer hulpvaardig en correctStingray schreef:Ik vind het overzichtelijk en leest lekker weg. Ik check bijna dagelijks wel of dat er nog iets leuks is gepost om op te reageren. En de activiteiten die er uit voort vloeien vind ik geweldig.
Het enige minpuntje is dat er relatief weinig gepost wordt en veelal door dezelfde mensen. Gelukkig is dat iets wat losstaat van het forum op zich. Dit is dan weer iets van de leden zelf.
Stingray schreef:Het enige minpuntje is dat er relatief weinig gepost wordt en veelal door dezelfde mensen.
Wat is wijsheid: IQ boven de 150 en ook kunnen gebruiken :lol:Jos WRSM schreef:Klopt, er wordt steeds minder gepost.
Maar vergeet niet dat er in de afgelopen anderhalf jaar steeds meer antwoorden op gekomen zijn. Ik heb wel eens gedacht aan een opruiming vanaf een bepaalde datum. Het risico dat hieraan kleeft is dat er dan ook waardevolle informatie verdwijnt. Wat is wijsheid?
Stingray schreef:Het enige minpuntje is dat er relatief weinig gepost wordt en veelal door dezelfde mensen.
Dave schreef:Jos, Walter en Hans,
Ik weet niet hoe groot de database momenteel is, maar meer dan een aantal tientallen MB's verwacht ik niet dat het zal zijn. Dat is overigens met uitzondering van de downloads die waarschijnlijk al een paar honderd MB zullen beslaan. Ik zou dus het opschonen achterwege laten als de reden de beschikbare ruimte zou zijn (Mordamus heeft daar toch zeker geen moeite mee, wel?). Het mooie van dit forum is ook juist dat er veel informatie op staat die voor derden misschien niet direct nuttig is, maar voor een vierde misschien wel.
Kortom: ga zo door mijn zoon en ge zult spinazie eten! (vrij naar: Ga zo door mijn zoon en ge zult Spinoza heten).
Helemaal top!
Jos WRSM schreef: Ik denk wel dat er binnenkort een handmatige opschoning gaat plaatsvinden. Ofwel de nodeloze reacties worden verwijderd.
![]()
Jos
Dat zou ik idd niet doen. Misschien dat een aantal zaken gebundeld zouden kunnen worden omdat ze nu versnipperd zijn over een aantal topics. Dat is altijd een nadeel van een forum. Niet iedereen zoekt eerst, en sommige topics verzanden ook in andere discussies, topics worden gekaapt, en sommige onverlaten posten hun (zeer belangrijke) vraag in 3 topics en daar wordt in het ergste geval door 3 verschillende mensen op gereageerd. Daarmee is de kennis dus ook verspreid.Jos WRSM schreef:Klopt, er wordt steeds minder gepost.
Maar vergeet niet dat er in de afgelopen anderhalf jaar steeds meer antwoorden op gekomen zijn. Ik heb wel eens gedacht aan een opruiming vanaf een bepaalde datum. Het risico dat hieraan kleeft is dat er dan ook waardevolle informatie verdwijnt. Wat is wijsheid?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!