En weer een blije BMW rijder erbij Tuono

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Tuono

En weer een blije BMW rijder erbij Tuono

Ongelezen bericht door Tuono »

Goedendag u allen,

Sinds vorige week ben ik ook de gelukkige bezitter van een R1150RT............. Big RT Smile Big RT Smile
Naast mijn huidige motor, Aprilia Tuono Erre Factory, ga ik de BMW gebruiken voor woon/werk en mooie tourtje met mijn vrouw........ :D 8)_
Mijn vrouw rijdt zelf op een Kawa Z750, maar vindt het in de bergen rijden niet zo. _001
Nu kan ze dan heerlijk achterop en genieten van het uitzicht........ :shock:
En wat ik begrijp kunnen we heel veel spullen in de koffers..........., altijd goed voor de vrouw............... :-)

Vorige week woensdag naar de RDW geweest voor de keuring, waarna aangifte is gedaan bij de belastingdienst. voor de BPM....
Je kunt de BPm niet neer ter plaatse afrekenen. Je krijgt nu een bericht uit Roosendaal hoeveel het wordt en hoe/waar te betalen.
Als je dan betaald hebt sturen zij het door naar Veendam die vervolgens een kenteken zullen uitgeven.
Alleen weet iemand hoe lang dit geheel gaat duren.................... :roll:

Ik wil nl nu wel eens gaan rijden op de -1150-
Ik ga lekker maar eens dit forum uitspitten en een hoop nieuwe dingen leren........ :idea:

Met vriendelijke groet,

Tuono,
Tilburg

Afbeelding
Stingray

Re: En weer een blije BMW rijder erbij

Ongelezen bericht door Stingray »

Nou dat klinkt weer lekker omslachtig dat invoeren.

In ieder geval welkom op het forum en veel veilige km toegewenst
Tuono

Ongelezen bericht door Tuono »

Hoi Stingray,

Het invoeren op zich stelt werkelijk niks voor.
Keuring duurt ongeveer 5 minuten voor een motorfiets.................... :D

Maar dan het wachten, wachten en nog eens wachten tot de ambtenaren van de belastingdienst je motor fiscaal vrijgeven.......... _003
Geduld is een schine zaak zullen we maar zeggen................ _001

De eerste weekend weg met de BMW staat voor medio april.
Dan hoop ik toch wel een kenteken te hebben................... Oia

Ciao ciao

Tuono 8)_
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Ik begrijp wat je zegt maar een 2 jaar geleden heeft mijn vrouw een motor ingevoerd uit Belgie en die reed bijna binnen een dag op kenteken. Je voldeed alles ter plaatste en hoppa.

Maar nu zit je te wachten op een goedkeuring van ontvangst betaling etc.....

Nou goed..... blijft staan welkom en veel plezier.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”