Rt rijder uit Yese

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

yerseke

Rt rijder uit Yese

Ongelezen bericht door yerseke »

Ik ben Dick, en ik rij al heel lang bmw motoren. ik ben nu aan mijn 7 de bezig. Ik rij bijna al de Promotor tochten en veel alleen lange ritten. ook veel alleen naar het buitenland . -1200- Dit is mijn 5 de RT en mijn 2de R 1200RT [groet] -1200- _004
Stingray

Re: Rt rijder uit Yese

Ongelezen bericht door Stingray »

Van harte welkom op het forum en nog veel veilige km toegewenst.
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Dick!

Veel plezier op dit forum _004 . Ennuh...al aan je tweede -1200- toe...was er iets mis met de eerste dan?

[groet]
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

Hoi Dick,

[welkom]

En we (ik en het vrouwtje)zullen je zeker weer tegenkomen dit jaar op de Promotor ritten.

Wnl 20 maart alweer in Noord-Holland.

Wel even benieuwd, is Yese een verbastering van Yrseke?

Grtn,

Jack en Roxane
Zümo XT
yerseke

Wildripper schreef:Hoi Dick,

[welkom]

En we (ik en het vrouwtje)zullen je zeker weer tegenkomen dit jaar op de Promotor ritten.

Wnl 20 maart alweer in Noord-Holland.

Wel even benieuwd, is Yese een verbastering van Yrseke?

Grtn,

Jack en Roxane
ja ik ben jullie zeker al veel tegengekomen. Ik heb jullie al op de foto,s van de rt dag gezien.! [groet] _004
yerseke

Berrybeer schreef:[welkom] Dick!

Veel plezier op dit forum _004 . Ennuh...al aan je tweede -1200- toe...was er iets mis met de eerste dan?

[groet]
Er was niks mis mee , in zoverre dat de versnellingsbak in de zomer van 2007 in elkaar is gedraaid. Ik was op weg terug naar huis na een week alleen in de Dolomieten te hebbben gereden en veel heb genoten van de prachtige passen daar, toen mijn versnelingsbak in zuid Duitsland in hevige onweersbuien het begaf. Alles zat vast de olie liep er uit. De motor door BMW naar de dealer gebracht, en ik in een huur auto naar Aken. Mijn vriend heeft me daar opgehaald. Ik had nog een maand garantie, en er is een geheel nieuwe versnellingsbak onder gegaan. Ik heb er nog probleemloos tot 2009 opgereden, maar ik vond die saphier zwarte van verleden jaar mooi. Dus die heb ik gekocht, maar nu heb ik dat hij na een dag lang rijden telkens gaat stotteren, maar dan is het de andere dag weer over. Ik heb daar voor een paar keer bij dealers in Nederland gestaan, op het eind van de dag Ze kunnen het niet vinden.Misschien wordt het wel een nieuwe, volgende week proefrijden op een RT en een Gs Adventure. Maar bij de nieuwe Rt vindt ik de schakelaars van de richtingaanwijzers te klein!En ik moet hoogst waarschijnlijk te veel bij betalen!!!!!!!. maar ik heb nog een jaar garantie. We zien wel. -1200- [groet] _004
beamer1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS 2004
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zeist

Ongelezen bericht door beamer1200rt »

Volgens mij zijn die dingen tot op zekere hoogte zelfregelend. Wellicht een sensor die verkeerde info geeft? Ik heb wel eens gehoord dat je hem kun resetten door een bepaalde zekering voor x seconden eruit te trekken. Als het stotteren daarna weg is, dan heb je een indicatie waar je moet zoeken.

_001
Motorverleden: 2009 R12000RT, 2005 R1200RT, 2003 R1150RT, 2001 R1150RT, 2000 R1150GS, 1997 R1100RT, 1997 K1100LT, 1996 K75
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Dick,
[welkom]
Leuk om er weer een globetrotter bij te hebben.
[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”