![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

Moderator: RT_Patrick
ja ik ben jullie zeker al veel tegengekomen. Ik heb jullie al op de foto,s van de rt dag gezien.!Wildripper schreef:Hoi Dick,
[welkom]
En we (ik en het vrouwtje)zullen je zeker weer tegenkomen dit jaar op de Promotor ritten.
Wnl 20 maart alweer in Noord-Holland.
Wel even benieuwd, is Yese een verbastering van Yrseke?
Grtn,
Jack en Roxane
Er was niks mis mee , in zoverre dat de versnellingsbak in de zomer van 2007 in elkaar is gedraaid. Ik was op weg terug naar huis na een week alleen in de Dolomieten te hebbben gereden en veel heb genoten van de prachtige passen daar, toen mijn versnelingsbak in zuid Duitsland in hevige onweersbuien het begaf. Alles zat vast de olie liep er uit. De motor door BMW naar de dealer gebracht, en ik in een huur auto naar Aken. Mijn vriend heeft me daar opgehaald. Ik had nog een maand garantie, en er is een geheel nieuwe versnellingsbak onder gegaan. Ik heb er nog probleemloos tot 2009 opgereden, maar ik vond die saphier zwarte van verleden jaar mooi. Dus die heb ik gekocht, maar nu heb ik dat hij na een dag lang rijden telkens gaat stotteren, maar dan is het de andere dag weer over. Ik heb daar voor een paar keer bij dealers in Nederland gestaan, op het eind van de dag Ze kunnen het niet vinden.Misschien wordt het wel een nieuwe, volgende week proefrijden op een RT en een Gs Adventure. Maar bij de nieuwe Rt vindt ik de schakelaars van de richtingaanwijzers te klein!En ik moet hoogst waarschijnlijk te veel bij betalen!!!!!!!. maar ik heb nog een jaar garantie. We zien wel.Berrybeer schreef:[welkom] Dick!
Veel plezier op dit forum. Ennuh...al aan je tweede
toe...was er iets mis met de eerste dan?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!