navigator 6
Moderator: RT_Patrick
-
johang
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: groningen
navigator 6
Dag forumleden,
April 2022 bmw 1200 rt lc bj 2017 bij motorplaza gekocht met nieuwe navigator 6. Deze hield het uit tot november 2022 ivm ghosting. Ik heb toen een nieuwe gekregen. Nu zit er ook ghosting op deze. Leid zijn eigen leven en knoppen zijn niet te bedienen. Volgens mij moeten ze langer meegaan. Ben benieuwd hoe motorplaza dit oplost. Of hebben jullie een oplossing. Houd jullie op de hoogte. Groetjes Johan
April 2022 bmw 1200 rt lc bj 2017 bij motorplaza gekocht met nieuwe navigator 6. Deze hield het uit tot november 2022 ivm ghosting. Ik heb toen een nieuwe gekregen. Nu zit er ook ghosting op deze. Leid zijn eigen leven en knoppen zijn niet te bedienen. Volgens mij moeten ze langer meegaan. Ben benieuwd hoe motorplaza dit oplost. Of hebben jullie een oplossing. Houd jullie op de hoogte. Groetjes Johan
- ®win
- Bijz: DOHC '12
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Hollands Midden
Re: navigator 6
Heb dit ook voorgehad, dealer gaf niet thuis omdat ik het toestel van iemand 2e hands had overgenomen. Heb toen het toestel naar FixGPS in Leiden gebracht. Die heeft het touchscreen vervangen en daarna gesealed, zodat er geen vocht en vuil meer tussen de lagen van het scherm kan komen. Sindsdien werkt het toestel al jaren probleemloos.
https://www.fixgps.nl/bmw-motorrad-navigator-reparatie/
https://www.fixgps.nl/bmw-motorrad-navigator-reparatie/
Gr.
Erwin
R1250GS Adventure 40Y GS ed. '21
R1200RT DOHC '12
If everything is coming your way, you may be in the wrong lane ...
Erwin
R1200RT DOHC '12
- Nightstalker
- Type: R1300RT
- Bijz: Triple Black
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
De Nav 6 is een onding.
Er zijn legio gebruikers die hetzelfde ervaren en tot in den treure nieuwe toestellen ontvangen van Herr BMW.
Maar dan is de volgende ook weer crap.
Er zijn legio gebruikers die hetzelfde ervaren en tot in den treure nieuwe toestellen ontvangen van Herr BMW.
Maar dan is de volgende ook weer crap.
Veelgitariër
-
Hans.L
- Woonplaats of omgeving: Apeldoorn
Heb ook een navigator 6 gehad, waardeloos apparaat.
Uiteindelijk een Zumo XT2 gekocht en deze werkt prima en een veel mooier scherm.
Uiteindelijk een Zumo XT2 gekocht en deze werkt prima en een veel mooier scherm.
- ®win
- Bijz: DOHC '12
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Hollands Midden
Wat ik zei, na de reparatie geen issues meer met het scherm gehad. En dan is het eigenlijk een prima apparaat. Doet wat ik er mee wil doen (navigeren, routes rijden, handsfree voor bellen en muziek van de iPhone afspelen). Zichtbaarheid van het scherm is prima.
Op de GSA integreert deze met de stuurbediening (handsfree en muziek gaan dan via de TFT display van de motor en niet via de Nav 6), op de RT geen stuurbediening, wel gewoon de 4-knoppen cradle van BMW.
Op de GSA integreert deze met de stuurbediening (handsfree en muziek gaan dan via de TFT display van de motor en niet via de Nav 6), op de RT geen stuurbediening, wel gewoon de 4-knoppen cradle van BMW.
Gr.
Erwin
R1200RT DOHC '12
Erwin
R1200RT DOHC '12
-
johang
- Woonplaats of omgeving: groningen
Update
Motorplaza vertelde mij dat er een coulanceregeling van BMW was. Ik zou dan 225 euro krijgen en men zou mij tegemoet komen met een zumo.
Wettelijk is er gezien de vele ervaringen een slecht product geleverd en zou de koop ongedaan moeten worden met teruggave geldbedrag 700 euro van de verkoper.
Nog wat op internet gezocht, linker bovenhoek scherm met aan/uit knop tegelijk ingedrukt werkt bij mij niet. Echter na twee dagen wel, kalibreren scherm ook. Dit had er mee te maken dat hij plat had gelegen en hier vloeistof scherm terug zou zijn gelopen. Hoelang dit echter blijft functioneren??
Groetjes Johan
Motorplaza vertelde mij dat er een coulanceregeling van BMW was. Ik zou dan 225 euro krijgen en men zou mij tegemoet komen met een zumo.
Wettelijk is er gezien de vele ervaringen een slecht product geleverd en zou de koop ongedaan moeten worden met teruggave geldbedrag 700 euro van de verkoper.
Nog wat op internet gezocht, linker bovenhoek scherm met aan/uit knop tegelijk ingedrukt werkt bij mij niet. Echter na twee dagen wel, kalibreren scherm ook. Dit had er mee te maken dat hij plat had gelegen en hier vloeistof scherm terug zou zijn gelopen. Hoelang dit echter blijft functioneren??
Groetjes Johan
- Nightstalker
- Type: R1300RT
- Bijz: Triple Black
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Advies: Pak je verlies en die € 225 en een beetje korting op een nieuwe Garmin.
Velen zijn je voorgegaan.
Velen zijn je voorgegaan.
Veelgitariër
- wannesie
- 2024

- Bijz: R1200RT LC uit 2014
- Woonplaats of omgeving: Zutphen
- Contacteer:
Briljante tip! Daar hebben we nu dit forum voor.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht Nieuw: De BMW Navigator 5 - opvolger van de BMW Navigator 4
door Inspector Gadget » » in Over: GPS en navigatie - 7 Reacties
- 3160 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget