Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
ArjanRT74
- Type: R1150RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Achterhoek
Even voorstellen
Goedemorgen allemaal,
Mijn naam is Arjan en ik ben na enkele jaren van afwezigheid nu weer op de motor gestapt. Voorheen heb ik een K75RT met veel plezier gereden en mag mij nu de trotse eigenaar van een R1150RT noemen. Ik woon in Gelderland en dan meer specifiek de Achterhoek en kan wel stellen dat de BMW liefde met de paplepel is ingegoten.
Mijn eerste indruk van het forum is dat hier veel kennis bij is te vinden van evenzoveel enthousiastelingen, iets wat mij erg aanspreekt. Wellicht dat we elkaar bij een treffen tegenkomen.
Hartelijke motorgroet,
Arjan.
Mijn naam is Arjan en ik ben na enkele jaren van afwezigheid nu weer op de motor gestapt. Voorheen heb ik een K75RT met veel plezier gereden en mag mij nu de trotse eigenaar van een R1150RT noemen. Ik woon in Gelderland en dan meer specifiek de Achterhoek en kan wel stellen dat de BMW liefde met de paplepel is ingegoten.
Mijn eerste indruk van het forum is dat hier veel kennis bij is te vinden van evenzoveel enthousiastelingen, iets wat mij erg aanspreekt. Wellicht dat we elkaar bij een treffen tegenkomen.
Hartelijke motorgroet,
Arjan.
- RiTje
- Type: R1250RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Arnhem
Re: Even voorstellen
Dag Arjan,
Welkom op dit forum. De K75 waas ook een heerlijke motor. Ik wens je veel veilige kilometers met de boxer.
Groet
Welkom op dit forum. De K75 waas ook een heerlijke motor. Ik wens je veel veilige kilometers met de boxer.
Groet
- PanEuRoel
- 2024

- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Dag Arjan, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
- QuickFix
- Type: R1150RT
- Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
- Contacteer:
Welkom bij de club, Arjan!
Veel plezier en mooie momenten toewenst met je nieuwe R1150RT.
Veel plezier en mooie momenten toewenst met je nieuwe R1150RT.
Groeten,
Peter
Peter
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!