Dames en heren,
Zie ook Marktplaats advertentie. https://www.marktplaats.nl/v/motoren/mo ... euwe-motor
Met pijn in mijn hart gaat de motor weg. Ik heb hem pas een jaar geleden (augustus 2024) nieuw gekocht voor 33000 euro. Er staat slechts 6930 km op de teller. Geheel schadevrij en in nieuwstaat.
Er zit zelfs nog 2 jaar BMW Motorrad Service Inclusive onderhoud op de motor. De komende twee jaar dus geen onderhoudskosten.
De motor heeft alle beschikbare opties (behalve een radio).
Wegens onverwachte verandering in privé-/werksituatie nu te koop, en hij kan alleen bekeken en opgehaald worden op:
- zaterdag 13 december
- zondag 14 december
- zaterdag 27 december
- zondag 28 december
- maandag 29 december
Ik laat deze advertentie open staan voor biedingen. Als je me direct de vraagprijs van 25000 biedt (via Marktplaats), dan is de motor van jou en dan gaat deze advertentie eraf. Forumleden mogen hem direct voor 24000 euro meenemen.
Ik heb er nog bij: voor een meerprijs van 1250 euro, en in 1 koop. Of los voor de prijzen die erbij staan.
- een splinternieuwe 49 liter topkoffer (in dezelfde kleur 'Racing blue metalic 2'), met centrale vergrendeling (net als bij de zijkoffers) en met ingebouwd remlicht (600 euro);
- 3 x originele tassen voor alle drie de koffers (200 euro);
- een waterdichte tanktas van SW Motech (100 euro);
- een originele kortere sportruit van BMW (erg lekker in de zomer) (100 euro);
- een Akrapovic HP sportuitlaat (500 euro).
Allemaal nagenoeg nieuw dus.
Ik heb geen zin in ellenlange onderhandelingen en proefritten. Ik ben een eerlijke verkoper, enkele oudgedienden op dit forum kennen me.
Kom langs, aanschouw de motor, laat me zien dat jij een liefhebber bent en een eerlijke koper en dan heb jij voor een koopje deze fantastische motor.
Te koop: BMW R 1250 RT Sport (2024) - Buitenkans, bijna nieuwe motor!
Moderator: RT_Patrick
- Robin0341
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2950 Weergaves
-
Laatste bericht door Baird
-
- 0 Reacties