Hallo hallo,
Ik ben Jeroen, 47 uit de buurt van Antwerpen. Ik rij al ruim 7 jaar met mijn trouwe R1100RT uit 1998. Zowel recreatief [bijna jaarlijks een lange solo tocht] als professioneel. Van de 130.000 kilometers op de teller zijn er toch dik 50.000 van mij.
Het bijzondere aan de motor is dat het wellicht een RT-P is. Maar helemaal zeker ben ik niet. Hij is ooit [niet door mij] ingevoerd uit Frankrijk en heeft wat kleine speciale details, zoals een mooie maar unieke kleur [donkergrijs, terwijl de kleurcode wit is], extra zekeringen en een extra ventilator achter de koeling.
Traag maar zeker heb ik het onderhoud overgenomen van wisselende garages. En dat bevalt me wel. In de lente/zomer veel rijden. In de winter prutsen. Je zal het wel kennen.
Ik kom op het forum op ervaringen te delen en omdat ik nu wat mysterieuze problemen tegenkom. Maar dat is voor een andere post.
Dankjewel om toegelaten te worden.
Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1100RT
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Antwerpen
-
- Type: R1250RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Arnhem
Re: Even voorstellen
Dag Jeroen 78,
Welkom op dit forum. Veel plezier en veilige kilometers met jouw 1100. Hopelijk vind je hier de antwoorden op jouw vragen.
Groet
Welkom op dit forum. Veel plezier en veilige kilometers met jouw 1100. Hopelijk vind je hier de antwoorden op jouw vragen.
Groet
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!