Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

DickJe
Type: Ik heb een andere motor
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Haarlemmermeer

Even voorstellen

Ongelezen bericht door DickJe »

Dag allen,

Na een aantal jaren een R1100RT, daarna een R1150RT en R1150R gereden te hebben, moest ik de laatste twee uit praktische overwegingen weg doen (de 1100RT was vervangen door de 1150RT). Ik heb de afgelopen twee jaar gereden op een Honda NC750X-DCT.
Prima ding, maar er is geen beleving. Dus afgelopen week weer eens gezocht naar een R1100RT omdat ik die zo fijn vond sturen.
Ik heb er een gevonden uit 1999, met nog geen 4500km (geen tikfout) op de teller!
Ik word de tweede eigenaar. Er komt wel wat werk op mij af (remleidingen zijn nog van rubber, alarm er af(?), nieuwe banden et cetera), maar ik werd helemaal blij van de proefrit Big RT Smile . Ik weet niet wat het is met die boxers, maar mij doet het wat.
Ik heb 'm nog niet, dus foto's zijn er helaas nog niet.

Wil er iemand nog een Honda kopen? ;)
Ooit: Suzuki T500, Honda CB750-four, Honda CB400-four, Honda CX-500, Kawasaki GPZ-900, Suzuki GSX-600F, BMW R1100RT, Honda CB500, Yamaha Fazer 600, BMW R1150R, BMW R1150RT
Nu: Honda NC750X DCT
QuickFix
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door QuickFix »

Uitstekende keus DickJe, welkom terug bij de club! _004
Groeten,

Peter

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”