Even voorstellen…

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Eddie75
Type: R1100RT
Bijz: Opknappertje
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Lingewaard

Even voorstellen…

Ongelezen bericht door Eddie75 »

Hoi allemaal,

Mijn naam is Micha en ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een BMW R1100RT. Een (in mijn ogen) prachtfiets met karakter - al heeft hij op dit moment nog wat TLC nodig voordat hij veilig de weg op mag.

Ik kijk ernaar uit om deze RT weer in topconditie te krijgen en zal in dit proces ongetwijfeld tegen de nodige (technische) vraagstukken aanlopen. Gelukkig heb ik al veel goede verhalen gehoord over dit forum en haar leden. Ik hoop dan ook hier antwoorden, tips en richting te vinden van jullie ervaren RT-rijders.

Kortom: de momentsleutel ligt in mijn hand, en hopelijk is het forum mijn gereedschapskist.

Groet,
Micha
PanEuRoel
2024
2024
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Even voorstellen…

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Micha, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1100RT en het forum.
Groeten, Roelof

R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
MINIBENZ
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Purmerend

Re: Even voorstellen…

Ongelezen bericht door MINIBENZ »

Welkom hier.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”