Hoi
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1150RT
- Bijz: heeft ervaring en karakter
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Hoi
Vorige week een echt woon-werk paard aangeschaft. De r1150rt.
Ik ben gewend aan voornamelijk choppers maar ik moest iets hebben waarmee ik jaarrond naar mijn werk kon.
Motorscooter ook gehad maar na 200km op de BMW zal ik denk niet snel meer terugkomen op een scooter.
Mijn 1150 is al wat ouder en heeft behoorlijk wat gelopen.
Ik wil deze nu weer even groot onderhoud geven om er vervolgens een aantal jaar ermee door te kunnen.
Heb uiteraard wat vragen over de mankementen die hij heeft, hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.
alvast bedankt!
Ik ben gewend aan voornamelijk choppers maar ik moest iets hebben waarmee ik jaarrond naar mijn werk kon.
Motorscooter ook gehad maar na 200km op de BMW zal ik denk niet snel meer terugkomen op een scooter.
Mijn 1150 is al wat ouder en heeft behoorlijk wat gelopen.
Ik wil deze nu weer even groot onderhoud geven om er vervolgens een aantal jaar ermee door te kunnen.
Heb uiteraard wat vragen over de mankementen die hij heeft, hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.
alvast bedankt!
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Re: Hoi
Dag John, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!