Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Repelsteeltje
Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West-Brabant

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Repelsteeltje »

Hallo,

Ik ben Johan en woon in de parel van het Zuiden.

Ik zal zo ergens begin jaren 90 begonnen zijn met motorrijden. Mijn eerste motor was een Yamaha Virago. Deze werd al snel opgevolgd door een Triumph Trophy van de eerste generatie. Helaas een ongelukkige keuze, want deze motor reed meer met mij dan andersom. Motormaatje reed een R850R en na die een paar keer geleend te hebben, werd ik besmet met het BMW virus.
De eerste was een K100RS-16v. Daarna een R1100RS en uiteindelijk een R1150RT ex-demo.
Nadat er kinderen kwamen en een verhuizing naar een huis zonder plek voor de motor, moest de RT een kleine 20 jaar geleden helaas het veld ruimen.

Maar ja, het motorvirus begon dit jaar toch weer te kriebelen. Al zoekende kwam ik erop uit dat het een R1200GS moest worden. Na een paar proefritjes en toch niet helemaal kunnen vinden wat ik wilde en binnen mijn budget paste, toch ook maar eens naar RT's gekeken. Proefritje op een RT en wat bezielde me een GS te willen. Dus, sinds gisteren weer de trotse eigenaar van een RT.
IMG_3123.jpeg
Met vriendelijke groet,
Johan
R1200RT
®win
Type: R1200RT
Bijz: DOHC '12
Woonplaats of omgeving: Hollands Midden

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door ®win »

Gefeliciteerd. Da’s een mooie. Deze had ik ook gezien, maar heb gekozen voor een exemplaar met een 49 L topkoffer.
Gr.
Erwin

R1250GS Adventure 40Y GS ed. '21
R1200RT DOHC '12
Repelsteeltje
Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
Woonplaats of omgeving: West-Brabant

Ongelezen bericht door Repelsteeltje »

Dank je.
Mee eens wat betreft de topkoffer. Ik rijd, buiten de vakanties om, het liefst enkel met een topkoffer en daar vind ik de 28l eigenlijk een maatje te klein voor. Dus wie weet komt er ooit nog eens een grote voor in de plaats.
Mvg Johan
Met vriendelijke groet,
Johan
R1200RT
PanEuRoel
2024
2024
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Johan, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.
Groeten, Roelof

R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
MINIBENZ
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Purmerend

Ongelezen bericht door MINIBENZ »

Welkom hier.
maRTinP
Bijz: 03-2010
Woonplaats of omgeving: Delft

Ongelezen bericht door maRTinP »

Welkom en complimenten voor de mooie RT!

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”