Ouder, maar nieuw
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: van 2015, full options
- Land: Belgie
- Woonplaats of omgeving: Brugge
Ouder, maar nieuw
Hallo allemaal,
mijn naam is Ben Elfrink, woonachtig in Varsenare (bij Brugge) in België.
Oorspronkelijk uit Oldenzaal (NL), maar via Ridderkerk en Assen in België terecht gekomen (en dat bevalt prima).
Inmiddels 70 jaar jong en rij sinds 1973 motor. Wel een hele tijd geen motor gereden i.v.m. kinderen, werk, enz.
Een paar weken geleden een R1200RT full option uit 2015 gekocht. Direct er een 1000 bochten tocht in de Ardennen mee gedaan. Een heerlijke motor, heel stabiel in de bochten en goede vering. Ik hoop nog heel veel plezierige kilometers te kunnen maken.
Met vriendelijke motor groet, Ben
mijn naam is Ben Elfrink, woonachtig in Varsenare (bij Brugge) in België.
Oorspronkelijk uit Oldenzaal (NL), maar via Ridderkerk en Assen in België terecht gekomen (en dat bevalt prima).
Inmiddels 70 jaar jong en rij sinds 1973 motor. Wel een hele tijd geen motor gereden i.v.m. kinderen, werk, enz.
Een paar weken geleden een R1200RT full option uit 2015 gekocht. Direct er een 1000 bochten tocht in de Ardennen mee gedaan. Een heerlijke motor, heel stabiel in de bochten en goede vering. Ik hoop nog heel veel plezierige kilometers te kunnen maken.
Met vriendelijke motor groet, Ben
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Polar N48 veel opties
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Dongen
Re: Ouder, maar nieuw
Welkom hier. Je ziet het toch vaak genoemd worden, al alng het rijbewijs en een poos niet gereden in verband met werk, kinderen etc. En dan op een moment sta je weer op.
Even een nieuwsgierig vraagje, van de 1000 bochtenrit, .... is daar een gpx van? Lijkt me een leuke rit :)
Even een nieuwsgierig vraagje, van de 1000 bochtenrit, .... is daar een gpx van? Lijkt me een leuke rit :)
-
- 2024
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Dag Ben, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
-
- Type: R1200RT/LC
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Purmerend
Welkom hier
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!