ErikS schreef: 19 jun 2025, 06:48
Wat leuk dat jullie dit organiseren. Prima locatie om van te vertrekken. Een paar jaar geleden mocht ik hem organiseren en ben toen ook vanuit deze locatie vertrokken. Het was toen een hele mooie rit en de verzorging was puik! Ik wens jullie veel succes! IK probeer in ieder geval weer mee te gaan.
Nog even een reminder;
van 21 t/m 31 juli is de A12 richting Utrecht tussen de A30 en Utrecht afgesloten en dat geeft veel drukte op het onderliggende wegennet. Dit hebben we in mei gemerkt toen deze eveneens afgesloten was.
Misschien verstandig om dan de rit niet te houden! Renswoude ligt dan midden in het "drukke" gebied!
Dank voor je bericht en je enthousiasme, leuk om te horen dat je er graag weer bij bent!
Wat betreft de afsluiting van de A12 die je noemt (tussen 21 en 31 juli): ik heb even gekeken, maar ik kan daar op dit moment geen officiële informatie over vinden. Weet je misschien waar je dat gezien of gehoord hebt? Als je een link of bron hebt, dan hoor ik het graag en dan kunnen we het goed meenemen in de planning.
Informatie die ik wel gevonden heb is:
https://www.rijkswaterstaat.nl/wegen/pr ... -en-aanpak
GEPLAND
22 augustus - 1 september 2025
De A12 is van vrijdagavond 22 augustus 20.00 uur tot maandagochtend 1 september 2025 05.00 uur dicht tussen de knooppunten Maanderbroek en Lunetten (Veenendaal richting Utrecht). Verkeer wordt omgeleid via knooppunt Maanderbroek over de A30, A1 en A27 en via knooppunt Grijsoord over de A50, A15, A2 en A27. Houd rekening met meer dan 60 minuten extra reistijd
Daarom lijkt het mij handig om de opties vanaf 22 augustus te schrappen door verhoogde drukte in die periode.
Bedankt voor het meedenken!