Wat is het toch als je een motor ziet dat je denkt, ja dat issem, die zou ik ook nog eens willen rijden. Na met spijt in mijn hart mijn K1200S verkocht te hebben, daar was mij ega niet zo dol op, zat voor haar gewoon niet lekker en m.a.w. daar reed ik na een paar ritjes bijna altijd alleen op. Ineens bekroop me de gedachte, ik ga stoppen met rijden, t'is mooi geweest, na dat in de groep gegooid te hebben kreeg ik wat rare gezichten, zo van hé, wat !!!! Waarom ?? Afijn het verhaal van ja moe rijd toch ook niet meer etc etc, dan stuurt onze jongste ineens een plaatje van de vorige RT, model 2010, met de opmerking ga dan daar eens op rijden man, je gaat toch zeker niet stoppen, *&^%$..
Tja, dat was gelijk liefde op het eerste gezicht , thuis hadden ze ook niets anders verwacht, de K ingeruild en weer samen mooie ritten mee gereden. Dan komt je toch weer op zo'n moment dat je denkt, potver dat nieuwe front is wel heel erg mooi! Op deze staat alweer 70k km (het eerste excuus voor jezelf om een andere te kopen) dus toch maar eens kijken of er iets bij staat wat interessant is....
Uiteraard staan er zat die verschrikkelijk mooi zijn en na enig zoekwerk, is er toevallig ook een bij waar mijn naam op stond, althans dat vond ik dan toch. Even overleg in de kamer en toch maar eens kijken dan en zien wat we voor de RT terug krijgen. En zo geschiedde, wederom een RT, dat zijn voor mij toch wel de machines voor het toerwerk.
Dus kan het ook niet laten om die hier te laten zien.
Even showen mijn R1200RT
Moderator: RT_Patrick
- Fendree
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Een geweldige machine
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Terneuzen
Even showen mijn R1200RT
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Van vroegah: Yamaha RD200, 650 XSB - XS650 XSC, MotoGuzzi 850T3, Kawasaki 750 GPXR, BMW R100 RS, Yamaha FJR1200, BMW K1100RS, K 1200S, R1200RT & R1200RT
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Nun R1250GS Adventure Trophy en een R75/5
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Borkel en Schaft
Re: Even showen mijn R1200RT
En erg mooie RT, ik … ik hè
Ik ben alleen niet zo’n fan van onbeschermde cilinderkoppen, maar dat is ieders eigen keuze.
Veel mooie km’s gewenst
- Fendree
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Een geweldige machine
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Terneuzen
Re: Even showen mijn R1200RT
Bedankt, en ja dat van die onbeschermde cilinderkoppen is misschien wel zo, nu moet wel eerlijk bekennen, bij de boxers die in mijn bezit zijn geweest heb ik er nog nooit beschermers op gehad.... En nu zit er toch iets in mijn hoofd.....Paniekje schreef: 06 jun 2025, 17:47leuk verhaal.
En erg mooie RT, ik … ik hè… vind het ook een mooie kleur.
Ik ben alleen niet zo’n fan van onbeschermde cilinderkoppen, maar dat is ieders eigen keuze.
Veel mooie km’s gewenst![]()
Wordt vervolgd..
Uiteraard ook veel mooie maar vooral veilige km's gewenst..
Van vroegah: Yamaha RD200, 650 XSB - XS650 XSC, MotoGuzzi 850T3, Kawasaki 750 GPXR, BMW R100 RS, Yamaha FJR1200, BMW K1100RS, K 1200S, R1200RT & R1200RT
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1494 Weergaves
-
Laatste bericht door QuickFix
-
- 2 Reacties