Hallo,
Ik vind mijn R1100R toch teveel rechtop zitten. Ik heb altijd sportmodellen gereden en wil dit nu weer.
Ik kan een R1100S uit 1999 kopen. Deze heeft beugels voor zijkoffers maar ik wil een topkoffer. Voor mijn helm etc.
Googlen levert veel (voor mij) onduidelijke informatie op.
Zijn er rekken voor dit model waar een topkofferplaat op kan?
Hoe gaat dit gemonteerd worden?
Moet dan het bestaande zijrek er af of komt er een nieuw rek bij.
Topkofferrek
Moderator: RT_Patrick
-
- Type: R1100RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: SPIJKENISSE
- nvdw
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Vijfheerenlanden
Re: Topkofferrek
Givi maakt een rek voor de S: de 681F. Die kun je samen met de bestaande zijkofferdragers gebruiken.
-
- Type: R1300RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Re: Topkofferrek
Hepco & Becker maakt een speciaal bagagerek voor de R1100S, bedoeld voor montage van hun eigen koffers of universele platen.
Montage: Wordt gemonteerd op de achterste subframebevestigingen en eventueel op het bestaande bagagedragerframe (indien aanwezig).
Compatibiliteit: Er is meestal geen conflict met originele BMW zijrekjes, maar dat moet per model bevestigd worden.
Let op: sommige versies vervangen het originele kunststof achterrekje, andere komen erbij.
Montage: Wordt gemonteerd op de achterste subframebevestigingen en eventueel op het bestaande bagagedragerframe (indien aanwezig).
Compatibiliteit: Er is meestal geen conflict met originele BMW zijrekjes, maar dat moet per model bevestigd worden.
Let op: sommige versies vervangen het originele kunststof achterrekje, andere komen erbij.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!