Terug van weg geweest 😋
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Rijssen
Terug van weg geweest 😋
9 jaar geleden een ongelukje gehad met mn gsx-r.
Toen een 1200RT van 2005 gekocht. Na een half jaar weer een schrikmoment, en de motor in de schuur gezet.
Begin voorjaar niet over de schrik heen en besloten om de motor weg te doen.
Twee jaar terug heb ik weer kriebels gekregen en afgelopen jaar besloten om m’n instructeur van toen weer te contacten en heb paar lesjes genomen voor t vertrouwen.
Intussen sprak ik een collega en via een omweg kwamen we erachter dat zijn oom toendertijd (7,5 jaar geleden) mijn RT had gekocht. Hij zei: fijn dat t lessen goed ging, en ook al een motor gekocht? Ik zei: nee want je oom heeft nog niet gebeld. Hij zegt: hij rijdt niet veel, maar wie weet.
Een dag later belde hij dat zijn oom hem mij weer gunde.
Contact gezocht en een week later de motor gekocht.
Hij wilde wel een keer paar jaar jonger maar had anders nog gewacht. Had net grote beurt en achterband gehad.
Koppeling slipt beetje zei de verkoper. Ik denk die houdt t wel tot na het seizoen. Oké. Inpakken en wegwezen.
Ik heb inmiddels 1000 km gereden, voorband ook gewisseld en helaas de koppeling ging meer en meer slippen.
IVM de komende vakantie driedaagse naar Ardennen of Eiffel besloten snel naar Laren te bellen.
Gisteren met nieuwe koppeling en toebehoren weer opgehaald.
Dus na ondertussen 8 jaar ben ik weer op m’n eigen RT terug op de weg en op dit forum.
Leuk om hier weer mee te kijken en te lezen,
Groeten Berrie
Toen een 1200RT van 2005 gekocht. Na een half jaar weer een schrikmoment, en de motor in de schuur gezet.
Begin voorjaar niet over de schrik heen en besloten om de motor weg te doen.
Twee jaar terug heb ik weer kriebels gekregen en afgelopen jaar besloten om m’n instructeur van toen weer te contacten en heb paar lesjes genomen voor t vertrouwen.
Intussen sprak ik een collega en via een omweg kwamen we erachter dat zijn oom toendertijd (7,5 jaar geleden) mijn RT had gekocht. Hij zei: fijn dat t lessen goed ging, en ook al een motor gekocht? Ik zei: nee want je oom heeft nog niet gebeld. Hij zegt: hij rijdt niet veel, maar wie weet.
Een dag later belde hij dat zijn oom hem mij weer gunde.
Contact gezocht en een week later de motor gekocht.
Hij wilde wel een keer paar jaar jonger maar had anders nog gewacht. Had net grote beurt en achterband gehad.
Koppeling slipt beetje zei de verkoper. Ik denk die houdt t wel tot na het seizoen. Oké. Inpakken en wegwezen.
Ik heb inmiddels 1000 km gereden, voorband ook gewisseld en helaas de koppeling ging meer en meer slippen.
IVM de komende vakantie driedaagse naar Ardennen of Eiffel besloten snel naar Laren te bellen.
Gisteren met nieuwe koppeling en toebehoren weer opgehaald.
Dus na ondertussen 8 jaar ben ik weer op m’n eigen RT terug op de weg en op dit forum.
Leuk om hier weer mee te kijken en te lezen,
Groeten Berrie
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Re: Terug van weg geweest 😋
Dag Berrie, van harte welkom terug op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
- QuickFix
- Type: R1150RT
- Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
- Contacteer:
Re: Terug van weg geweest 😋
Welkom terug bij de club, Berrie.
Fijn te horen dat je de motorrijhandschoenen weer hebt opgepakt!
Veel mooie kilometers toegewenst.

Fijn te horen dat je de motorrijhandschoenen weer hebt opgepakt!

Veel mooie kilometers toegewenst.
Groeten,
Peter
Peter
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!