Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1100RT
- Bijz: Geen
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Eindhoven
Even voorstellen
Hallo ik ben peter verbraak uit eindhoven
Ik ben 58 jaar en rijd al motor vanaf de dag dat ik 18 werd .van alles gereden cx 500 /GS750/Z1000z1R/Z650/en toen een K100rt.
De K 100rt heb ik nog .kan hem nog niet weg doen .ik heb nu een R1100RT uit 98 .en ben met veel achterstallig onderhoud bezig .had al een remslang kapot aan de voorzijde .dus nieuwe er op hard lines .en daarna dus heel het ontluchten gebeuren door lopen en alles is nu goed hard .
Olie enz ook mooi schoon nu .dit weekeind de nieuwe spanner op de linkse distributie ketting en een nieuwe riem er op en nog een andere motor cover .die er op zit is verbrand .net als wat kuip delen .maar dat is nu nog bijzaak .verder is het echt raar zo'n boxer .in vergelijk met de K dan .
Heb er nu in 2 weken 600 km op zitten dus het vertrouwen groeit .
Hoop hier veel van de boxer experts te leren
Grz peter
Ik ben 58 jaar en rijd al motor vanaf de dag dat ik 18 werd .van alles gereden cx 500 /GS750/Z1000z1R/Z650/en toen een K100rt.
De K 100rt heb ik nog .kan hem nog niet weg doen .ik heb nu een R1100RT uit 98 .en ben met veel achterstallig onderhoud bezig .had al een remslang kapot aan de voorzijde .dus nieuwe er op hard lines .en daarna dus heel het ontluchten gebeuren door lopen en alles is nu goed hard .
Olie enz ook mooi schoon nu .dit weekeind de nieuwe spanner op de linkse distributie ketting en een nieuwe riem er op en nog een andere motor cover .die er op zit is verbrand .net als wat kuip delen .maar dat is nu nog bijzaak .verder is het echt raar zo'n boxer .in vergelijk met de K dan .
Heb er nu in 2 weken 600 km op zitten dus het vertrouwen groeit .
Hoop hier veel van de boxer experts te leren
Grz peter
- QuickFix
- Type: R1150RT
- Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Welkom bij de club, naamgenoot
Ik wens je veel mooie kilometers toe op je

Ik wens je veel mooie kilometers toe op je

Groeten,
Peter
Peter
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Peter,
Van harte welkom op ons mooie
en veel plezier met je
Lees je vooral in hier in de vele topics. Er is een enorme database aan info (gebruik vooral de zoekfunctie) en stel gerust je vragen/deel je ervaringen in de desbetreffende topics
Van harte welkom op ons mooie

Lees je vooral in hier in de vele topics. Er is een enorme database aan info (gebruik vooral de zoekfunctie) en stel gerust je vragen/deel je ervaringen in de desbetreffende topics

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Woonplaats of omgeving: HULST
Dag Peter, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1100RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!