Welke Navigator in 2025
Moderator: RT_Patrick
-
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: GSA 1250
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Best
Welke Navigator in 2025
Ik ben de weg kwijt op GPS gebied.
Sinds 2021 ben ik vreemd gegaan op een 1250 GSA. Toen het mogelijk werd om een iphone met een adapter op de plek van de navigatie te monteren leek mij dat een goed plan. Helaas is die BMW software wat mij betreft totaal brak en zoiets simpels als kaartbediening met het WONDER wiel gaat niet. Onbegrijpelijk maar daar leven we dan mee. De navigator V die ik nog van mijn 1200 RT heb doet het nog, hoewel de accu een beetje zwak wordt.
Graag zou ik een nieuwer navigatiesysteem hebben, de BMW navigator 6 is voor zover ik nu begrijp ook geen goede optie. De vraag is wat dan wel?
Er worden Garmin Zumo XT2's voor BMW aangeboden, maar ook daar werkt het wonderwiel -nog- niet. Daarvoor komt nog een modificatie...
Zijn er nog andere opties of kan ik maar beter doorrijden met de Nav. V. (de ingebouwde accu daarin bestaat uit 2 in serie geschakelde standaard Lipo's om vervanging moeilijk te maken)
Ben benieuwd of iemand hier een verlossend woord kan schrijven.
Sinds 2021 ben ik vreemd gegaan op een 1250 GSA. Toen het mogelijk werd om een iphone met een adapter op de plek van de navigatie te monteren leek mij dat een goed plan. Helaas is die BMW software wat mij betreft totaal brak en zoiets simpels als kaartbediening met het WONDER wiel gaat niet. Onbegrijpelijk maar daar leven we dan mee. De navigator V die ik nog van mijn 1200 RT heb doet het nog, hoewel de accu een beetje zwak wordt.
Graag zou ik een nieuwer navigatiesysteem hebben, de BMW navigator 6 is voor zover ik nu begrijp ook geen goede optie. De vraag is wat dan wel?
Er worden Garmin Zumo XT2's voor BMW aangeboden, maar ook daar werkt het wonderwiel -nog- niet. Daarvoor komt nog een modificatie...
Zijn er nog andere opties of kan ik maar beter doorrijden met de Nav. V. (de ingebouwde accu daarin bestaat uit 2 in serie geschakelde standaard Lipo's om vervanging moeilijk te maken)
Ben benieuwd of iemand hier een verlossend woord kan schrijven.
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: Welke Navigator in 2025
Zoek eens op Carpuride, of Chigee op dit forum.
- Lone Rider
- Type: R1200RT/LC
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Nederland
Ik zou dan voor een Carpuride gaan.
Dan heb je Android Auto/Carplay tot je beschikking.
Navigeren van je telefoon met Waze/Google Maps
en voor routes rijden zou MRA een optie kunnen zijn.
https://carpuride.com/nl/collections/fr ... cle-stereo (kijk even welke promo codes ze aanbieden voor extra korting) ik had deze voor € 369,00
Heb je meteen ook wonderwiel bediening op je R1250GSA.
Dan heb je Android Auto/Carplay tot je beschikking.
Navigeren van je telefoon met Waze/Google Maps
en voor routes rijden zou MRA een optie kunnen zijn.
https://carpuride.com/nl/collections/fr ... cle-stereo (kijk even welke promo codes ze aanbieden voor extra korting) ik had deze voor € 369,00
Heb je meteen ook wonderwiel bediening op je R1250GSA.
May the fleas of a thousand camels infest the crotch of the person who ruined your day. And may their arms be too short to scratch.
-
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: GSA 1250
- Woonplaats of omgeving: Best
Kijk, het forum werkt, ik ga een carpuride regelen, die doet precies wat ik wil.
Geweldig!
Ericj
Geweldig!
Ericj
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1307 Weergaves
-
Laatste bericht door MofkaP
-
- 0 Reacties