Mijn mooie blauwe zwarte 1100RT
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1100RT
- Bijz: Gaaf ding
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Hoogvliet
Mijn mooie blauwe zwarte 1100RT
Hoi hoi,
Zal het niet al te lang maken. Doorsnee gozert, sinds een paar jaar in bezit van een rt en ben er eigenlijk blij mee dat ik geen behoefte heb aan iets anders. Vind ik het de beste motor? Tuurlijk niet, is een oud beestje weliswaar met veel charmes als je hem eenmaal leert kennen en rijdt net zo eigenlijk. Een beetje grof, ik zeg altijd een echte mannen motor maar wel heel duidelijk en braaf fietsie.
Me eerste rt vorig jaar helaas een ongeluk mee gehad en zojuist een identieke gekocht enkel in zwart.
Dat was het en beetje in het kort. Nu even een vraag dumpen want ik heb een blunder gemaakt tijdens onderhoud.
Zal het niet al te lang maken. Doorsnee gozert, sinds een paar jaar in bezit van een rt en ben er eigenlijk blij mee dat ik geen behoefte heb aan iets anders. Vind ik het de beste motor? Tuurlijk niet, is een oud beestje weliswaar met veel charmes als je hem eenmaal leert kennen en rijdt net zo eigenlijk. Een beetje grof, ik zeg altijd een echte mannen motor maar wel heel duidelijk en braaf fietsie.
Me eerste rt vorig jaar helaas een ongeluk mee gehad en zojuist een identieke gekocht enkel in zwart.
Dat was het en beetje in het kort. Nu even een vraag dumpen want ik heb een blunder gemaakt tijdens onderhoud.
-
- Bijz: Gaaf ding
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Hoogvliet
Re: Mijn mooie blauwe zwarte 1100RT
Me oude blauwe
Vind hem nog steeds een stuk knapper dan de huidige zwarte, maar wou niet nog een keer dezelfde. Dan ga je toch vergelijken, doe ik nu toch al maar dan helemaal
En de huidige
Vind hem nog steeds een stuk knapper dan de huidige zwarte, maar wou niet nog een keer dezelfde. Dan ga je toch vergelijken, doe ik nu toch al maar dan helemaal
En de huidige
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Dag Savan, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1100RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
- QuickFix
- Type: R1150RT
- Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
- Contacteer:
Welkom bij de club, Savan
BMW rijders zijn, net als hun fiets, nooit echt doorsnee
Ik ben er zeker van dat je een antwoord op je vraag gaat krijgen.
Veel plezier op ons forum en mooie kilometers toegwenst!

BMW rijders zijn, net als hun fiets, nooit echt doorsnee

Ik ben er zeker van dat je een antwoord op je vraag gaat krijgen.
Veel plezier op ons forum en mooie kilometers toegwenst!

Groeten,
Peter
Peter
- EileRT
- Erelid
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten

Veel plezier hier en met je

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!