Emoticons/smileys
Moderator: RT_Patrick
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Emoticons/smileys
Hoi,
Ik vind het zo spijtig dat je geen emoticons kunt plaatsen bij berichten.
Is het misschien mogelijk dat dit toegevoegd wordt of hoort dat niet tot de uitrusting van de forumsoftware?
Ik lees het wel!
Ik vind het zo spijtig dat je geen emoticons kunt plaatsen bij berichten.
Is het misschien mogelijk dat dit toegevoegd wordt of hoort dat niet tot de uitrusting van de forumsoftware?
Ik lees het wel!
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
-
- Bijz: Nun R1250GS Adventure Trophy en een R75/5
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Borkel en Schaft
Re: Emoticons/smileys
- RT_Patrick
- Traditiebewaker en Beheerder
- Type: R1100RT
- Woonplaats of omgeving: Ede
Bedankt voor je bericht! Ik begrijp dat het prettig zou zijn om emoticons als reactie toe te voegen aan iemands bericht. Het lijkt ons ook een goede toevoeging! Ik heb inmiddels een extensie gevonden die dit mogelijk maakt en wil deze onderzoeken of deze bruikbaar is op ons forum.
Hoewel emoticons een leuke toevoeging zijn, blijven geschreven reactie natuurlijk altijd persoonlijker.
Hoewel emoticons een leuke toevoeging zijn, blijven geschreven reactie natuurlijk altijd persoonlijker.

Met vriendelijke groet,
Patrick Falize
De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
Patrick Falize
De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
- PanEuRoel
- 2024
Super dat je de mogelijkheid hiervan wil onderzoeken!!!
Het gebruik van een emoticon spaart ook data. Minder quoten van voorgaande berichten om aan te geven dat je iets van iets vindt, positief of negatief.
Het gebruik van een emoticon spaart ook data. Minder quoten van voorgaande berichten om aan te geven dat je iets van iets vindt, positief of negatief.
Groeten, Roelof
- Lone Rider
- Type: R1200RT/LC
- Woonplaats of omgeving: Nederland
Ik zou het dan eerder zoeken naar een mogelijkheid om een bericht van iemand te "liken".PanEuRoel schreef: 24 mar 2025, 23:48 Minder quoten van voorgaande berichten om aan te geven dat je iets van iets vindt, positief of negatief.
Zoals het bij "Tweakers" ook kan.
En ja, emoticons kunnen een toegevoegde waarde hebben.
May the fleas of a thousand camels infest the crotch of the person who ruined your day. And may their arms be too short to scratch.
- PanEuRoel
- 2024
Het liken
of
of
ligt voor mij in dezelfde lijn.
Groeten, Roelof
- QuickFix
- Type: R1150RT
- Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
- Contacteer:
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!