Nieuw hier maar niet nieuw op een BMW
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1100RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: MN Kaatsheuvel
Nieuw hier maar niet nieuw op een BMW
Ff voorstellen...mijn naam is Viktor en ik woon het meest bekende dorpje van Noord Brabant. Rij sinds 2018 op een R1100RT en ben met hem 96K gereden. Toen ik 19 was had ik een K100RS voor twee jaar. Een week geleden kochte ik een R1200RT uit 2008, hopelijk doet die t minst zo lang me als de 1100 

- RT_Patrick
- Traditiebewaker en Beheerder
- Woonplaats of omgeving: Ede
Re: Nieuw hier maar niet nieuw op een BMW

Leuk om te lezen dat je al flink wat kilometers hebt gemaakt op de R1100RT. Het is een fijne en betrouwbare motor, zeker voor lange ritten. Zelf rij ik er ook nog steeds op en waardeer vooral de comfortabele zit en de uitstekende windbescherming. Het gewicht kan soms een aandachtspunt zijn bij lage snelheden, maar eenmaal op gang voelt hij heerlijk stabiel.
Mooi dat je nu een R1200RT uit 2008 hebt aangeschaft! Die is wat lichter en heeft net wat meer vermogen, maar behoudt toch dat echte RT-gevoel. Ben benieuwd hoe je de overstap ervaart. Veel veilige kilometers en veel plezier op het forum!
Met vriendelijke groet,
Patrick Falize
De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
Patrick Falize
De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
- QuickFix
- Type: R1150RT
- Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
- Contacteer:
Welkom bij de club, @Viktor.
Veel mooie kilometers toegewenst met je nieuwe
fiets! 

Veel mooie kilometers toegewenst met je nieuwe

Groeten,
Peter
Peter
-
- Woonplaats of omgeving: MN Kaatsheuvel
Nou ik ben niet bang voor de overstap, wel voor de verkeersboetes die een krachtiger motor meebrengtRT_Patrick schreef: 06 feb 2025, 09:51Viktor!
Leuk om te lezen dat je al flink wat kilometers hebt gemaakt op de R1100RT. Het is een fijne en betrouwbare motor, zeker voor lange ritten. Zelf rij ik er ook nog steeds op en waardeer vooral de comfortabele zit en de uitstekende windbescherming. Het gewicht kan soms een aandachtspunt zijn bij lage snelheden, maar eenmaal op gang voelt hij heerlijk stabiel.
Mooi dat je nu een R1200RT uit 2008 hebt aangeschaft! Die is wat lichter en heeft net wat meer vermogen, maar behoudt toch dat echte RT-gevoel. Ben benieuwd hoe je de overstap ervaart. Veel veilige kilometers en veel plezier op het forum!
- RT_Patrick
- Traditiebewaker en Beheerder
- Woonplaats of omgeving: Ede
Viktor schreef: 06 feb 2025, 20:01Nou ik ben niet bang voor de overstap, wel voor de verkeersboetes die een krachtiger motor meebrengtRT_Patrick schreef: 06 feb 2025, 09:51Viktor!
Mooi dat je nu een R1200RT uit 2008 hebt aangeschaft! Die is wat lichter en heeft net wat meer vermogen, maar behoudt toch dat echte RT-gevoel. Ben benieuwd hoe je de overstap ervaart. Veel veilige kilometers en veel plezier op het forum!![]()
Haha, daar zeg je wat, Viktor!
Ben benieuwd hoe je de nieuwe aanwinst bevalt als je er wat meer kilometers op hebt zitten. Veel plezier en veilige ritten!
Met vriendelijke groet,
Patrick Falize
Patrick Falize
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Woonplaats of omgeving: HULST
Dag Viktor, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!