Hoi, mijn naam is Warner.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Warner.Krol
Type: R1150RT
Bijz: Geen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dalfsen

Hoi, mijn naam is Warner.

Ongelezen bericht door Warner.Krol »

Het is misschien een beetje een raar moment om een motor te kopen maar mag graag een beetje neuzen op Marktplaats of op Facebook-mp.
Heb 3 bmw"s gehad en de laatste was een r1100gs.
Prima ding en een fijne boxer.
En daar stond een -1150- en op de foto's was ie heel netjes, goed verhaal, met nog maar 51.000km en bij 48.500 (wel inmiddels 3 jaar geleden) een serieus grote beurt gehad.
Dus kijken en meteen verkocht natuurlijk.
Alles ziet er eerlijk uit. Boekjes erbij en de beurten afgevinkt tot en met een schoon compleet gereedschapsetje aan toe.
Ben inmiddels 56 en mag er nu wel een beetje beschermd en uit de wind bijzitten :D
Wil 'm overal voor gebruiken dus ook wel eens woon/werk.
En op mijn werk rijd ik dan weer op een LZV.
Leuk werk.
Verder wil ik er kleine dingetjes zelf aan doen want dat maakt de motor je ook gewoon een beetje "eigen".
Al een navi bij Ali besteld en nog wat prut en dan is alle kennis van hier zeer welkom.
Groet'n uut Dalfsen.
Bijlagen
Beetje touren.
Beetje touren.
RT_Patrick
Traditiebewaker en Beheerder
Traditiebewaker en Beheerder
Type: R1100RT
Woonplaats of omgeving: Ede

Re: Hoi, mijn naam is Warner.

Ongelezen bericht door RT_Patrick »

Hoi Warner,

icon_welcome en gefeliciteerd met je aanwinst! Klinkt alsof je een mooie vondst hebt gedaan. Een -1150- is inderdaad een fijne machine en met die kilometerstand en goed onderhoud zou hij nog lang mee moeten kunnen. Geweldig om te horen dat alles compleet is, inclusief het gereedschapsetje en alle boekjes; dat is toch altijd een goed teken.

En inderdaad, op je 56e lekker beschermd en comfortabel achter het scherm zitten is wel zo prettig. Met een beetje beschutting en een goede setup kun je er echt een allround motor van maken, perfect voor zowel de tochten als woon-werkverkeer. Goed om te horen dat je zelf ook wat wilt sleutelen – het is een mooie manier om je motor echt “eigen” te maken en gelukkig zijn er hier genoeg leden met kennis en tips om je op weg te helpen.

Groet'n terug vanuit het beheer en veel plezier met de nieuwe RT!

-groet-

Patrick
Met vriendelijke groet,

Patrick Falize

De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
PanEuRoel
2024
2024
Type: R1200RT
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Hoi, mijn naam is Warner.

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Warner, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”