van deze BMW tegen, vorig jaar genomen in Griekenland.
Wie kan me helpen en weet welk type dit is?

Groet,
André
Moderator: RT_Patrick
Op de hierboven vermelde links heeft de R50 toch geen pinkers op de uiteinden van het stuur ? De R60 wel, of ?PeeWee schreef:Dit is een R50 (bwj. '55-'60 )
Er zijn meerdere BMW's uit deze periode, allen met dezelfde framebouw, maar de R50 was de enige uit deze periode met een ronde uitlaat.
De anderen : R67 , R69 , R60, R50/2 , R60/2 bijv. hadden allemaal een uitlaat met vinnen aan boven en onderkant.
En nu maar hopen dat er een originele uitlaat zit op de BMW op de foto !
Noortukker schreef:Ik was bezig met mijn vakantie foto's en kwam toen dit plaatje
van deze BMW tegen, vorig jaar genomen in Griekenland.
Wie kan me helpen en weet welk type dit is?
Groet,
André
cdraaisma schreef:Hallo Jos.
De BMW op de foto zou een R50/2 kunnen zijn alleen het deksel voor de dynamo is van een R50s of R69s deze hadden namelijk een trillingsdemper op de krukas vandaar die bult op de deksel daar zat namelijk de trillingdemper achter.Deze motoren draaiden 7000 toeren en de toermodellen 5800 toeren,de trillingsdemper hield het torsen van de krukas tegen,R50s had 35pk en de R69s 42pk.En de S modellen hadden 2 rippen op de kleppendeksel inplaats van 4 ribben.
Succes.
Nou Han, als je eigen reparatie net zo mooi gelukt is als die van je R69 dan ben je met recht een mazzelaar.han62 schreef:
Die was origineel toen ik hem kocht maar va 20 jaar geleden daar een zwaar ongeluk mee gehad dus toen moest ik hem wel laten spuiten machine staat er nog steeds in n ieuwstaat bij en elk jaar probeer ik er een paar keer op ter rijden.
![]()
Reed jij dan mee met de MOFRA toer vandaag want daar zag ik er ook eentje, zullen er toch geen twee geweest zijn?Berrybeer schreef:...kwam vandaag tijden het toeren een héééle mooie R60 & zijspan tegen.... Dacht eerst even nog dat 't mijn dealer was die de zijne uit de showroom had gehaald...
![]()
http://www.motoralo.nl/index.php?page=s ... &Itemid=26
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!