Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: Overig R-serie
- Bijz: BMW R1100RS uit 2000
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: kloetinge
Even voorstellen
Hallo, ik ben Martin en sinds kort in het bezit van R1100rs. Is niet mijn eerste BMW, had hiervoor een funduro 650 en heeeel lang heleden een R80 met zijspan
Meteen maar een vraagje: is de Hall sensor toevallig ook bij de R typen van het bouwjaar 2000 nog steeds een probleem geval?
Meteen maar een vraagje: is de Hall sensor toevallig ook bij de R typen van het bouwjaar 2000 nog steeds een probleem geval?
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Re: Even voorstellen
Dag Martin, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1100RS en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Even voorstellen
Hallo Martin,
Van harte welkom op ons
waar je ook met je R1100RS uiteraard van harte welkom bent
In een ander door jou gestart topic heb ik inmiddels een antwoord gegeven op je vraag
Eilert
Van harte welkom op ons

In een ander door jou gestart topic heb ik inmiddels een antwoord gegeven op je vraag

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!