"Alleen online ondersteuning
Online ondersteuningsbronnen zijn beschikbaar om je te helpen met je product. Live technische ondersteuning en reparatieservices zijn niet meer beschikbaar voor dit product."
Online vind ik (bij Garmin) alleen de batterijdeksel voor net geen € 9,00, maar nergens de button of het rubber gedeelte waar de knop in verwerkt zit. Deze Zumo 590 wordt nog maar sporadisch - in mijn vrouws auto - gebruikt, maar functioneert voor dit doeleind nog prima. Vraag is dus of iemand nog zo'n navi, of liever een achterstuk met knop, ongebruikt/overbodig liggen en er nooit meer iets mee doet? Veel geld wil ik er niet meer aan uitgeven, heb me er genoeg aan geërgerd, maar dan kan ik mijn vrouw ook weer tevreden stellen
 Zo niet, dan ga ik alternatieven bedenken.
  Zo niet, dan ga ik alternatieven bedenken.Bijvoorbaat dank voor reacties,
Siebke







 590 niet meer op de batterij functioneerde. Uiteraard gebeurde dat in het buitenland en gelukkig niet op de motor. Daarmee zijn we in den vreemden toch netjes op plaats van bestemming gekomen.
 590 niet meer op de batterij functioneerde. Uiteraard gebeurde dat in het buitenland en gelukkig niet op de motor. Daarmee zijn we in den vreemden toch netjes op plaats van bestemming gekomen.