Even voorstellen. ...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Gijsvv
Type: R1150RT
Bijz: Geen
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Leusden

Even voorstellen. ...

Ongelezen bericht door Gijsvv »

Hallo Allen,
Sinds vanochtend ben ik aangemeld bij het forum. Mijn naam is Gijs, ben technisch trainer en heb deze week net een R1150RT aangeschaft. Ben wel al jaren bekend met een boxer... na eerst een aantal Kawasaki's gereden te hebben kocht ik in maart 94 mijn eerste BMW, een 1100GS, dit was toen één van de eerste in Nederland en ik werd toen door velen erg raar aangekeken. Want wie koopt er nu een motor met twee voorspatborden.. het was een nogal futuristische fiets voor velen.
Zat destijds in het bestuur van een grote landelijk motorclub en we maakten best serieus kilometers. Deze GS heb ik 10 jaar gehad.. op het laatst reed ik vrijwel niet meer en ben toen overgestapt naar "oldtimers" resp. Guzzi V7 Sport '73 , Ducati 851 '92... ï
In 2016 wilde ik toch weer mijn woon-werkverkeer per motor gaan doen ben weer BMW gaan rijden. Budget was beperkt en wilde een betrouwbare fiets. Eerst een K75RT daarna resp. K1100LT, K1100RS, K1100RS, K1100LT en R1100RT.... met deze laatste heb ik 4 weken geleden mijn eerste onge⁸val gehad... een tegenligger vond het nodig om op mijn rijbaan te komen, gelukkig is het met mij super goed afgelopen al is de boxen nu wel total loss...
Vandaar dat ik deze week een R1150RT heb aangeschaft... hopelijk gaat deze mij veel plexier brengen. Aan de RT zal het niet liggen....
.
Groet aan allen
Gijs
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen. ...

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Gijs,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro _004

Je gaat na de motoren die je gehad hebt aan de 1150 vast en zeker veel plezier beleven _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Stephan-RT
Type: Ik heb een andere motor
Woonplaats of omgeving: Goirle

Ongelezen bericht door Stephan-RT »

Welkom, Gijs! _004
PanEuRoel
2024
2024
Type: R1200RT
Woonplaats of omgeving: HULST

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Gijs, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Keeze
Woonplaats of omgeving: Oosterhout nb

Ongelezen bericht door Keeze »

Welkom Gijs!

Je gaat zeker veel plezier hebben van je nieuwe fiets ;) Ik denk dat het tijd wordt om mijn avatar over te dragen!

Overigens er zit al een mooie sticker op..
rtforum.jpg
rtforum.jpg (22.25 KiB) 85 keer bekeken
Groet
Kees
Gijsvv
Bijz: Geen
Woonplaats of omgeving: Leusden

Ongelezen bericht door Gijsvv »

Keeze, dit gaat vast snel goed komen!

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”