Een gratis forum voor liefhebbers van boxermotoren en RT-modellen. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere motorrijders. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Wij hebben de moezel tocht geboekt bij vrijuit,maar krijgen pas drie weken voor vertrek de gps route en dat is toch veel te laat.We willen de route vast bekijken met ons clubje(voorpret),dus wie helpt ons aan de bestandjes.
Eventueel heb ik de drielanden tocht voor je van vrijuit,dus wie weet ligt er nog ergens een bestandje in een mapje.
Beste Harry,
Ik heb zat routes door het Moezelgebied, vanuit diverse plaatsen maar niet vanuit Leiwin( misschien er wel doorheen maar dat weet ik niet meer). Als je de beschrijvingen ziet op de website van Vrijuit kun je natuurlijk wel iets opmaken, dus ik kan er een paar opsturen en dat je dan kijkt of het het in de buurt komt. Er zitten er ook een aantal bij die ik zelf gemaakt hebt en dan worden er soms wel héél kleine weggetjes gereden. Als mijn bestanden zijn trouwens op Garmin formaat. Laat maar horen,