Voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1200RT
- Bijz: 2006 grijs
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Anna Paulowna
Voorstellen
Hallo Forumleden,
mijn naam is Jack uit Anna Paulowna en heb nu sinds 1 jaar een 1150RT uit 2004, een zwarte. Daarnaast heb ik ook nog een caferacer, Triumph Thunderbird 900. Ik merk dat ik toch vaker de BMW pak omdat deze toch wel heel lekker rijd. Ook maak ik vaak een lange dagrit. Binnenkort even met een paar maten een lang weekend naar Normandië. Ik ben benieuwd hoe de BMW zich houdt, en mijn achterwerk. Is toch wel een hele rit, 760 km op 1 dag.
Ik hoop hier wat leuke/goeie tips te lezen. Ik ben niet zo'n sleutelaar, maar klein onderhoud wil ik wel zelf doen.
Groetjes,
Jack
mijn naam is Jack uit Anna Paulowna en heb nu sinds 1 jaar een 1150RT uit 2004, een zwarte. Daarnaast heb ik ook nog een caferacer, Triumph Thunderbird 900. Ik merk dat ik toch vaker de BMW pak omdat deze toch wel heel lekker rijd. Ook maak ik vaak een lange dagrit. Binnenkort even met een paar maten een lang weekend naar Normandië. Ik ben benieuwd hoe de BMW zich houdt, en mijn achterwerk. Is toch wel een hele rit, 760 km op 1 dag.
Ik hoop hier wat leuke/goeie tips te lezen. Ik ben niet zo'n sleutelaar, maar klein onderhoud wil ik wel zelf doen.
Groetjes,
Jack
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Voorstellen
Hallo Jack,
Van harte welkom op ons mooie
Veel plezier met je
en hier op het forum
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

Veel plezier met je

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- PanEuRoel
- 2024
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: HULST
Re: Voorstellen
Dag Jack, van hart welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!