Nieuw lid: matthe
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Nieuw lid: matthe
Ik rijd nu ongeveer 6 jaar een BMW R1100RT en heb er inmiddels bijna 100.000 km mee gereden. De meeste km's waren woon- werkverkeer en werkbezoeken door heel NL. Ik heb nu ander werk en gebruik hem meer voor het plezier. Onderhoud doe ik zelf. Valt eigenlijk wel mee voor deze motor. De km-teller staat nu op 125.000 km en ik heb het idee dat nu pas echt lekker loopt.
Ik ben benieuwd naar mooie reizen die mensen maken en hoop hier wat tips te vinden. Zelf ben ik afgelopen najaar naar Marokko geweest tot Marrakech aan toe, dwars over de Atlas en enkele keren uit nood ook offroad gereden. Het ging allemaal boven verwachting. Er waren ook een GS1200 en een Harley bij en dat ging ook prima. In Zuid Marokko wel één dag een offroad KTM gehuurd en daar dan ook alle plekjes mee bezocht die je beter niet met een RT kunt doen.
Ik ben vooral geïnteresseerd in reizen naar Zuid Portugal, Turkije en Zuid-Afrika-Namibië. Misschien zijn er wel mensen die dat gewoon op een RT doen. Daar wil ik dan graag wat meer over weten.
Ik ben benieuwd naar mooie reizen die mensen maken en hoop hier wat tips te vinden. Zelf ben ik afgelopen najaar naar Marokko geweest tot Marrakech aan toe, dwars over de Atlas en enkele keren uit nood ook offroad gereden. Het ging allemaal boven verwachting. Er waren ook een GS1200 en een Harley bij en dat ging ook prima. In Zuid Marokko wel één dag een offroad KTM gehuurd en daar dan ook alle plekjes mee bezocht die je beter niet met een RT kunt doen.
Ik ben vooral geïnteresseerd in reizen naar Zuid Portugal, Turkije en Zuid-Afrika-Namibië. Misschien zijn er wel mensen die dat gewoon op een RT doen. Daar wil ik dan graag wat meer over weten.
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Re: Nieuw lid
Welkom!
We hebben hier een vriend op het forum die een Marokko reis gemaakt heeft en daar regelmatig aan refereert, ik denk dat jullie het wel kunnen vinden met elkaar.
Uit welke plaats kom je?
We hebben hier een vriend op het forum die een Marokko reis gemaakt heeft en daar regelmatig aan refereert, ik denk dat jullie het wel kunnen vinden met elkaar.

Uit welke plaats kom je?
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
Re: Nieuw lid: matthe
[welkom]
Wow....ben met mijn RT zelfs nog niet eens buiten NL geweest.....wél hééélemaal in Maastricht...... :lol:matthe schreef:Ik ben vooral geïnteresseerd in reizen naar Zuid Portugal, Turkije en Zuid-Afrika-Namibië. Misschien zijn er wel mensen die dat gewoon op een RT doen. Daar wil ik dan graag wat meer over weten.
Re: Nieuw lid: matthe
Vanuit Uden nog niet even de grens over Duitsland in?? Schaam je!Berrybeer schreef:[welkom]
Wow....ben met mijn RT zelfs nog niet eens buiten NL geweest.....wél hééélemaal in Maastricht...... :lol:matthe schreef:Ik ben vooral geïnteresseerd in reizen naar Zuid Portugal, Turkije en Zuid-Afrika-Namibië. Misschien zijn er wel mensen die dat gewoon op een RT doen. Daar wil ik dan graag wat meer over weten.
Maar Matthe van Harte welkom en veel plezier op het forum.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!