Na een lange tijd toch besloten om mede bmw boxer enthousiastelingen op te zoeken! Mijn naam is Moen, ik ben 9 jaar geleden begonnen op een Honda Hornet en zo'n 4 jaar geleden overgestapt op een BMW r 1200 r uit het bouwjaar 2007.
Inmiddels heb ik een kleine 30K kilometers met de BMW gereden waarbij het hoogtepunt, zover, een solo trip door Scandinavië is geweest begin dit jaar. Ik hoop hier het een en ander te kunnen leren over de motor zelf en contact te kunnen leggen met jullie.
al met al wil ik de moderators alvast bedanken voor het forum en de mogelijkheden die deze biedt.
tot zover de intro, als jullie vragen hebben dan hoor ik dat graag :-).
groetjes uit Den Haag.
Hallo allen, aangenaam kennis te maken
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: Overig R-serie
- Bijz: r1200r
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Den Haag
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Hallo allen, aangenaam kennis te maken
Hallo Moen,
Van harte welkom op ons mooie
en bedankt voor je intro. Bedankt ook voor de complimenten aan het adres van de moderatoren, maar feitelijk geldt dat compliment voor allen die met die forum verbonden zijn.
Fijn dat je zo geniet van je RT en er mooie reizen mee maakt! Veel plezier ook op dit forum!
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

Fijn dat je zo geniet van je RT en er mooie reizen mee maakt! Veel plezier ook op dit forum!

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!