http://www.mccruise.com/BMW-R1150RT-Cru ... rness.html
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

Moderator: RT_Patrick
Vraagje: Al niet-overheid-man: wat is een overheids-cruisecontrol, is dat dat je zelf het gas vast mag houden terwijl je als ambtenaar je salaris ontvangt OF zo'n aandraai-wartel van bijv Wünderlich??dutchmidiman schreef:Ik heb de unit wel eens bekeken, maar nog niet "life" gezien.
Het is nogal een flink project om deze op de fiets te monteren, en daar mis ik voldoende ervaring in (elektronica heb ik weinig tot geen problemen mee, maar mechanisch is een ander verhaal)
En daar komt nog bij dat mijn fiets een "overheids-cruisecontrol" heeft, en dat werkt voor mij ook prima en perfect.
Dus geen noodzaak meer wat dat betreft.
Dezelfde joenit is overigens ook dichter bij huis te koop, namelijk in de UK;
http://www.motorcyclecruise.co.uk/
:lol: :shock:Baird schreef:Vraagje: Als niet-overheid-man: wat is een overheids-cruisecontrol, is dat dat je zelf het gas vast mag houden terwijl je als ambtenaar je salaris ontvangt OF zo'n aandraai-wartel van bijv Wünderlich??
Dat begrijp ik, maar ik snap nog steeds niet dat iemand daar zoveel geld voor over heeft. Je doet toch niet elke dag hele lange rechte stukken? Hooguit een paar keer als je op vakantie gaat? Je hebt toch geen ros aan CC in de alpen op de lekkere stuurweggetjes? Voor die paar keer honderden euro's weggooien vind ik echt zonde van het geld. Je praat toch al gauw over minimaal €500, en ik denk niet dat er meteen 10 man staan te trappelen om zo'n ding in de groepsinkoop te kopen. Ik kan me vergissen natuurlijk. Het lijkt me typisch iets voor Amorica waar het land voornamelijk uit lange rechte wegen bestaat.Baird schreef:Voor de lange stukken in Duitsland werkt het iets beter, maar electronisch is gewoon het beste, en dat is puur ervaring!
Zoals je inmiddels hebt kunnen lezen Baird is het zo'n aandraai-wartel van Wünderlich.wat is een overheids-cruisecontrol, is dat dat je zelf het gas vast mag houden terwijl je als ambtenaar je salaris ontvangt OF zo'n aandraai-wartel van bijv Wünderlich??
Halodutchmidiman schreef:Ik heb de unit wel eens bekeken, maar nog niet "life" gezien.
Het is nogal een flink project om deze op de fiets te monteren, en daar mis ik voldoende ervaring in (elektronica heb ik weinig tot geen problemen mee, maar mechanisch is een ander verhaal)
En daar komt nog bij dat mijn fiets een "overheids-cruisecontrol" heeft, en dat werkt voor mij ook prima en perfect.
Dus geen noodzaak meer wat dat betreft.
Dezelfde joenit is overigens ook dichter bij huis te koop, namelijk in de UK;
http://www.motorcyclecruise.co.uk/
De insteek van mijn opmerking was bedoeld als : Geweldig dat je salaris betaald wordt terwijl je lekker op een motor rijdt. Zo heb ik zelf honderden vlieguren met helikopters terwijl mijn salaris betaald werd door defensie, geweldig toch !!WoutG schreef:Zoals je inmiddels hebt kunnen lezen Baird is het zo'n aandraai-wartel van Wünderlich.wat is een overheids-cruisecontrol, is dat dat je zelf het gas vast mag houden terwijl je als ambtenaar je salaris ontvangt OF zo'n aandraai-wartel van bijv Wünderlich??
Je hebt dus gewoon een hand vrij om je salaris te ontvangen. Alhoewel ze dat tegenwoordig gewoon storten.
Even nog ter informatie, "Ambtenaren zijn gewoon werknemers, dit impliceert dat ze werken en gewoon salaris "verdienen".
Dit in tegenstelling tot anderen die gewoon hun hand ophouden.
Beste Chris,uschrisje schreef: Halo
Ik heb twee vragen. Waar zijn die stelschroeven te verkrijgen en is deze makkelijk te monteren. Heb trouwens wel begrepen dat het niet echt veilig schijnt te zijn zo'n schroef.
alvast bedankt voor je reactie Chris Aarts
Wow, dat is echt een misser van Wünderlich, inderdaad heel gevaarlijk! :shock:Baird schreef:... het grote verschil tussen de Wunderlich en de Throttlemeister is dat de richting waarin je de cc vast draait bij de Throttlemeister in de logische richting is en bij de Wunderlich dus net verkeerd om. Ik heb de Wunderlich en om die vast te draaien moet ik dus mijn linkerhand gebruiken en dat is echt gevaarlijk.
Maar wel heeeeeel duuuuur travellock's 156 euro :shock:vioma schreef:http://www.travelroad.nl/index.php?action=home&lang=NL
Goed bedrijf ,prima service , goed spul .![]()
(nee ik heb geen aandelen)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!