Heb ook een vraag over de bevestiging van een bmw top koffer op mijn R1150R. De motor is voorzien van originele zij-koffers en achter de passagier buddy saet een soort van pakje-drager boven het achterlicht. Nu wilde ik daar graag nog een bij passende top-koffer op voor opbergen van mijn helm. Een mooie koffer gevonden en gekocht via marktplaats. Wat ik dacht
 bleek een wens van de gedachte die niet uit komt helaas. Hij past niet op de bestaande pakje-drager daar zitten wel een paar gleuven in maar past dus niet. Beetje jammer, wel origineel BMW maar past dan weer niet.
  bleek een wens van de gedachte die niet uit komt helaas. Hij past niet op de bestaande pakje-drager daar zitten wel een paar gleuven in maar past dus niet. Beetje jammer, wel origineel BMW maar past dan weer niet.Mijn vraag nu, moet daar nu weer een extra voorziening (adapter plaat) voor worden gekocht? Of zijn er koffers met verschillende koppel systemen.
Gr.ût Snits,
Jan

. Dus weer bij af en toch zelf meer tijd ervoor nemen om een soort van adapter-plaat te maken tussen de pakjesdrager en de koffer.
 . Dus weer bij af en toch zelf meer tijd ervoor nemen om een soort van adapter-plaat te maken tussen de pakjesdrager en de koffer. Dan wordt de liefde inderdaad door velen duur betaald
  Dan wordt de liefde inderdaad door velen duur betaald