Ik ben 41 en ik kom uit Papendrecht , vader van 2 heerlijke donderstenen en sinds een maand of 8 eigenaar van mijn 1e BMW RT1150.
Ik rij nu al zo'n 5 jaar motor, en mijn 1e fiets was in mijn geval een aanschaf met mijn verstand en niet het hart (diversion 600).
Om een jaar later een Triumph 995I ST Sprint aan te schaffen, een geweldige fantastische heerlijke motor maar na een val van ruim 2.5 meter een een breukje in een ruggenwervel kon ik hier niet meer op rijden. Ze is te mooi om stil te staan.
Uiteindelijk uitgekomen op mijn RT1150. Wat een geweldige fiets, maar ondertussen wat uitdagingen gehad maar weten op te lossen.
Elektra had wel wat uitdagingen op gebied van accu, laden van accu, starten, verlichting, massa, en wat kleine dingetjes.
Net als vele heb ik begrepen veel last van KFS en in het begin was dit enorm wennen, los van de overstap van de Triumph (wolf in schaapskleren) naar een Beer met een vriendelijke glimlach, is toch de KFS het inhouden bij het loslaten van het gas en het rommelig lopen bij lage snelheden.. maar al met al erg blij met de keus.
Ik rij zowel zakelijk als privé momenteel geschat 10k per jaar.
Ik hoop het een en ander te leren maar ook waarnodig te kunnen helpen bij issues. Ik ben geen motor technikes maar een boek helpt me altijd verder :-)