Ze vindt het super lastig om haar rechterbeen voldoende hoog te krijgen om over de topkoffer te kunnen zwaaien.
Wie heeft er tips of technieken waardoor het op- en afstappen makkelijker gaat.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Moderator: RT_Patrick
Het ís ook super lastig. Probeer het zelf eens met de topkoffer achterop en je vrouw op de plek van de bestuurder.
Mijn dochter heeft een verstandelijke beperking met daarbij een wat verminderde (lees: trage) motoriek. Maar ze zit graag achterop bij mij op de motor. Het enige wat zij wel wil is de topkoffer met rugkussen/-steun zodat ze wat meer vertrouwd voelt achterop (wellicht om het idee dat ze dan niet van de motor afvalt bij optrekken/rijden).PanEuRoel schreef: 27 apr 2021, 22:59 Vandaag weer een ritje met mijn vrouw gemaakt. Ze vindt het helemaal geweldig en ziet er naar uit om dit veel vaker te gaan doen. Ze loopt echter wel tegen een probleem aan en dat is het opstappen.
Ze vindt het super lastig om haar rechterbeen voldoende hoog te krijgen om over de topkoffer te kunnen zwaaien.
Wie heeft er tips of technieken waardoor het op- en afstappen makkelijker gaat.
Alvast bedankt voor het meedenken.![]()
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!