Even voorstellen, Ralph

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Venzent
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Almere

Even voorstellen, Ralph

Ongelezen bericht door Venzent »

Hoi,
Ik ben Ralph, 51 jaar en woonachtig in Almere.
Ben getrouwd (met de liefste vrouw ;) ) en heb een zoon van 18 (bijna 19 jaar).

Vorig jaar Oktober na bijna meer dan 15 jaar niet gereden te hebben weer begonnen met een oude vertrouwde fiets, een Honda NT650v Deauville uit '98.
Hier ontzetten veel plezier aan beleefd, maar eerlijk gezegd ook wel een beetje aan het kijken voor "iets meer" ...

Beetje aan het denken aan een Pan European, 1200GS of RT, V-strom, of...........

Vandaag moest de Deauville voor de winterbeurt naar de dealer en daar stond een BMW R 1200 RT uit 2005 met 70K op de klok.
Leuk geprijsd en na even babbelen met de dealer (gelukkig een maatje van me), en nu ben ik dus een Deauville armer, maar een BMW rijker.
Afbeelding

Morgen ophalen en gelijk maar de sporen geven, wordt goed weer, dus dat wordt genieten.

Ik zal buiten dit voorstelrondje om nog niet veel te melden hebben over deze fiets en voornamelijk lezen, maar misschien nog eens tot ziens bij een rit oid.
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen, Ralph

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Ralph,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je introductie. _004

Helemaal TOP dat je het motorrijden na zoveel jaren weer hebt opgepakt en ook mooi dat je bent opgeschakeld van een Deauville naar een RT. En ja, van een 650 naar een 1200 heb je idd iets meer ook aan vermogen. De BMW RT zal zich bewijzen als een heerlijke tourmotor met z’n onvervalste boxer roffel. _004

Veel plezier morgen tijdens je eerste rit op je RT en veel genoegen op ons forum! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
joekes
Type: R1200RT/LC
Bijz: BJ 2015 Callisto grey matt
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: Even voorstellen, Ralph

Ongelezen bericht door joekes »

Welkom Ralph,

Veel plezier met je mooie 1200RT!

Groet,
Jack
Diversen RT's gereden...momenteel een R1200RT Lc uit 2015 callisto grey matt

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”