Nu raak ik een beetje de weg kwijt qua voor- en nadelen en alle opties inzake een R1200RT DOHC...
Bottomline hou ik een aantal vragen voor mezelf over:
- 2010/2011 of beter een 2012/2013?
- Met of zonder ESA, ASC en alle andere afkortingen?
- Standaard ruit of V-stream voor iemand van 188cm en lang bovenlijf?
- Standaard zadel of comfortzadel voor iemand van 120kg met namaak knieën?
- Problemen met tanklint en knoppenwinkel opgelost vanaf bepaald bouwjaar of niet?
Ik heb totaal geen behoefte aan een radio of jogwheel an sich (een BMW Navigator heb ik niet en mijn 590LM doet het niet met dat wiel), maar cruisecontrol (tempomat) zou wel lekker zijn (heb al 10 jaar een travellock op 3 motoren gehad, dus dat is ook een optie).
Mijn R1150RT heeft een V-Stream ruit, maar ik lees dat de DOHC modellen een erg goede standaard ruit hebben, wat is wijsheid?

Ik weet dat een R1200RT wat lichter en agieler is dan een R1150RT en dat je er meer òp dan ìn zit...
Ik zal ook aan andere richtingaanwijzerknoppen moeten wennen

Een 90-Jahre uitvoering is wel gaaf, maar daar zit standaard een radio in en vaak een Navigator op welke ik dus niet wil / nodig heb...
Alle adviezen en ervaringen zijn welkom!