En zo arriveerde hij dan: Niet gepoest en geen emblemen op de koffers want er moest een ander kleurtje op

Moderator: RT_Patrick
Alle witte delen gespoten zo ook alle grijze en niet geheel zwarte delen in het mat zwart gespoten.Mooi gelukt!
Gespoten of wrap?
Natuurlijk Peter dat zou ik fantastisch vinden om weer eens met elkaar te rijdenPrachtig Hans, echt heel mooi geworden, hopelijk mag mijn dikke K1600Gt daar achteraan rijden.
Dan maar een keer afspreken HansBRS07 schreef: 29 apr 2020, 20:51Alle witte delen gespoten zo ook alle grijze en niet geheel zwarte delen in het mat zwart gespoten.Mooi gelukt!
Gespoten of wrap?
De getinte ruit heeft mijn dochter uit Amerika meegenomen en de luchtspoilertjes zijn in de zelfde tint als de ruit gespoten.
Bij Hyperpro in Alphen de losse schokdempers aangeleverd een de progressieve veren laten monteren
Natuurlijk Peter dat zou ik fantastisch vinden om weer eens met elkaar te rijdenPrachtig Hans, echt heel mooi geworden, hopelijk mag mijn dikke K1600Gt daar achteraan rijden.
![]()
Hans.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!