Ik heb begrepen dat het gewaardeerd wordt als ik me even voorstel. Een regel die ik best wel snap en waar ik me meteen aan ga houden.
Mijn naam is Marc en ben ongeveer zo'n 20 jaar aan het motoren. Voornamelijk woon- werkverkeer maar mocht het op het pad komen laat ik een tourtje met mede motorrijders niet aan m'n neus voorbij gaan. Ik rij het meeste in de omgeving van Purmerend (woonplaats) en amsterdam (werk). Voor vergaderingen in het land pak ik ook altijd graag de motor.
Zoals je misschien in mijn profiel ziet ben ik voornemens een BMW te gaan kopen. Een R1200RT. Dat moment is best wel dichtbij (zaterdag hoop ik) dus het werd tijd wat kennis op te gaan doen over wat ik kan en mag verwachten. Jullie als ervaringsdeskundigen kunnen me hopelijk helpen mijn newbie BMW vragen te beantwoorden.
Ik heb diverse motoren bereden. Naast een paar beginners exemplaren, een Honda Pan European ST1100. Later gevolgd door een ST1300. Deze laatste heb nu al 10 jaar en heeft mij over flink wat kilometers vervoerd. Nu begint de arme meid toch wat gebreken te vertonen dus is het tijd voor haar pensioen. Zit trouwens net te denken.... Kunnen jullie me vertellen waar nu de strijd zit tussen Honda en BMW?

Ik ben benieuwd en hoop net zo te mogen genieten van de BMW als ik heb gedaan van de Honda's. Dank alvast voor de acceptatie op het forum en ik hoop nog veel van me te laten horen