Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1100RT
- Bijz: geen
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: ALKMAAR
Even voorstellen
Hoi Allemaal.
Even netjes voorstellen dus, Marcel uit Alkmaar 41 jaar oud.
Vooral hobby'ist in het terug op de weg brengen van motoren en af en toe een brommer, gewoon omdat ik het leuk vindt om te doen
Werk zelf in de ICT, en ben nu bezig in de avond uren van in ere herstellen van een 2001 R1100RT
Zie ook onderstaande foto, er is eer te behalen zeg maar :) Hij is gelukkig nagenoeg compleet.
Miste een paar relais, en een module die ik nog niet kan plaatsten, zie ook elektronica deel van het forum, en miste de accu en olievuldop en luchtfilter deksel. (alles is onderweg of binnen inmiddels)
Verder lag de tank uit elkaar, zaten de injectoren verstopt, en is de achterband lek.
Even netjes voorstellen dus, Marcel uit Alkmaar 41 jaar oud.
Vooral hobby'ist in het terug op de weg brengen van motoren en af en toe een brommer, gewoon omdat ik het leuk vindt om te doen
Werk zelf in de ICT, en ben nu bezig in de avond uren van in ere herstellen van een 2001 R1100RT
Zie ook onderstaande foto, er is eer te behalen zeg maar :) Hij is gelukkig nagenoeg compleet.
Miste een paar relais, en een module die ik nog niet kan plaatsten, zie ook elektronica deel van het forum, en miste de accu en olievuldop en luchtfilter deksel. (alles is onderweg of binnen inmiddels)
Verder lag de tank uit elkaar, zaten de injectoren verstopt, en is de achterband lek.
- EileRT
- Erelid
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Even voorstellen
Hallo Marcel,
Van harte welkom op ons mooie
en bedankt voor je intro.
Als deze door jou aangeschafte
kon praten zou deze “DANKJEWEL” tegen je zeggen, omdat deze na lange tijd weer aandacht krijgt . . .
We hopen uiteraard dat je de RT weer nieuw leven zal inblazen. Ik zag al in een eerder door je geopend topic dat je er mee aan de slag gaat. Veel succes met dit project en stel gerust vragen in de daarvoor ingerichte topics.
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

Als deze door jou aangeschafte

We hopen uiteraard dat je de RT weer nieuw leven zal inblazen. Ik zag al in een eerder door je geopend topic dat je er mee aan de slag gaat. Veel succes met dit project en stel gerust vragen in de daarvoor ingerichte topics.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
-
- Bijz: geen
- Woonplaats of omgeving: ALKMAAR
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Re: Even voorstellen

Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!