Gelukkig waren we beide in staat om de motoren met het rubber beneden en de glimmende kant boven te houden maar we hadden beide wel redelijk veel schade. Eén van mijn koffers werd door de klap van mijn motor afgeslingerd en eindigde open (met alle bagage er omheen op de linker rijstrook waar een derde reisgenoot deze nog nét kon ontwijken. Eenmaal met z'n allen gestopt op de vluchtstrook ben ik hard terug gerend om mijn spullen van de autobahn te pakken en toen dit gelukt was stond de politie er op wonderbaarlijke ook al. Hoe ze dit voor elkaar gekregen hebben binnen drie minuten zonder dat een van ons ze gebeld heeft is ons nog steeds niet bekend.
Na beide motoren voorzien te hebben van de nodige portie ducttapt en we mijn koffers in de volgauto hebben gelegd zijn we doorgereden naar de eerste parkeerplaats voor een stevige lunch.
Op dit moment staat mijn motor bij de garage en is de schade op ruim €1800 getaxeerd.
Naast de koffer en de achterlichtunit zijn ook mijnbagagedrager, kentekenplaat(houder), zijscherm beschadigd.
Zoals te zien is heeft ook de Suzuki aardige schade opgelopen.
Op een zeer been voor mij (waar mijn koffer tegenaan sloeg) en een gedeukt ego voor ons beide zijn we gelukkig met de schrik vrijgekomen!
Hieronder een paar foto's van de schade