Bert 61 jaar ooit gestart op een Yamaha 125 cc en een blauwe L op de kentekenplaat, overgestaapt naar Suzuki GS 550 en GS 750 toen ik 20 was pfff. Op mijn 40ste een Pacific Coast gekocht, door te weinig tijd verkocht, Later een shadow, vulcan en uiteindelijk weer een PC 800 voor woon werkverkeer, hier heb ik er 2 van versleten, Rijdt nu op de derde. Ooit een proefrit op een RT1150R gemaakt, maar boxer gevoel had ik niet, Vandaag weer een proefrit gemaakt op een RT 1100 R en dat bevalt prima. Morgen een proefrit op een RT 1150 R en als dat bevalt ga ik de knoop doorhakken.
Nu heb ik een motor op het oog een RT 1150 R met een sticker van dit forum dus gelijk mijn vraag kent iemand MF HR 12 .
Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tiel
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Even voorstellen
Hallo Bert,
Van harte welkom op ons mooie
. Veel succes met de aankoop van een
of een
.
We horen wel welke het gaat worden. Leuk ook dat op de 1150 een forumsticker staat. Ik zag dat je in een ander topic een vraag hebt uitgezet van wie deze is geweest. We horen het wel.
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

We horen wel welke het gaat worden. Leuk ook dat op de 1150 een forumsticker staat. Ik zag dat je in een ander topic een vraag hebt uitgezet van wie deze is geweest. We horen het wel.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!