Groet
Cees
Moderator: RT_Patrick
Klopt. Ook ik had mijn info van een buitenlandse TT siteSnellecees schreef: 21 feb 2018, 21:09 ....Ik heb het op de Tomtom site nog eens proberen na te lezen maar dit staat echt nergens op deze manier voor iedereen duidelijk omschreven.
Of hier dus op 't forum . . . !Berrybeer schreef: 21 feb 2018, 21:57Klopt. Ook ik had mijn info van een buitenlandse TT siteSnellecees schreef: 21 feb 2018, 21:09 ....Ik heb het op de Tomtom site nog eens proberen na te lezen maar dit staat echt nergens op deze manier voor iedereen duidelijk omschreven.![]()
Onlangs de TT450 bij je aangeschaft maar ik kan op Mydrive nergens vinden dat je gratis Noord Amerika kunt toevoegen alleen betaald.Hans Vaessen schreef: 21 feb 2018, 15:34 Bij de toestellen die in Eu verkocht worden is heel Eu voorgeinstalleerd. Via Mydrive kun je eenvoud bijvoorbeeld Noord Amerika gratis toevoegen. Het interne geheugen van de 450 is groot genoeg voor beide kaarten. Wil je de hele wereld ineens bij je hebben dan moet je daartoe een SD plaatsen.
Dat vermoed ik ook. Even een belletje naar TomTom lost dat op: 020-753 5818 (van 9.00-18.00).Berrybeer schreef: 22 feb 2018, 20:02 Cees, dan denk ik dat er bij TomTom een database foutje staat.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!