Hoe krijg je je vrouw op de motor

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
HVEI

Hoe krijg je je vrouw op de motor

Ongelezen bericht door HVEI »

Net gaf ik een reactie aan Martin, nieuw forum lid. Dit bracht me op het idee om een nieuw onderwerp te starten.
Hoe krijg je je vrouw op de motor...

Mijn vrouw weigert categorisch. Ze wil niet achterop. Vroeger een traumatische ervaring gehad bij een oom achterop. (ze wat pas tien jaar dus dat zou toch geen invloed meer moeten hebben als je boven de vijftig bent)
Ze wil het niet eens proberen. Heb haar voor haar verjaardag al eens een ritje cadeau gedaan, maar ze was niet blij met het cadeautje. Dat terwijl ik waarschijnlijk ook mijn leven riskeer als ik haar achterop neem.
Nee, geen beweging in te krijgen.
Mannen, of beter dames onder ons: Hoe pak ik dit aan??

Huub
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Re: Hoe krijg je je vrouw op de motor

Ongelezen bericht door Walter »

Tsja, touren met z'n tween kan leuk zijn...
Als je het dan ook allebei leuk vindt.

Angst is een moeilijk te bevatten iets, en voor een ander zonder de angst wordt het snel gezien als aanstellen...
Als de angst er eenmaal is, kun je dat niet geforceerd wegnemen.

Tegen haar zin je vrouw achterop zetten, kan gevaarlijke situaties geven en is dat het waard?
Ik weet het niet.

Misschien is het een idee om eens een weekendje een zijspan te huren, en te zien of ze daar moed genoeg voor heeft.
Dan ben je wellicht al op de helft...

sterkte en suc6
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
HVEI

Ja, een zijspan is misschien wel een idee.
Moet ik alleen zelf wel even oefenen omdat ik nog nooit met een zijspan heb gereden. Als ze in het bakje zit en ze gaat bij de eerste de beste bocht omhoog is de pret meteen over denk ik.

Huub
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

ivm off topic, verplaatst naar RT CAFE
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
han62
Type: R1200RT

Ongelezen bericht door han62 »

Je kan je ook afvragen zou jij bij je vrouw achterop gaan. _002

Mijn vrouw zit graag achterop en ze rijdt ook zelf motor maar ik heb er eens achterop gezeten nadat ze een paar jaar niet meer gereden had het ging niet hard en was op een industrieterrein maar ik was er niet echt blij mee en dan zeg ik het heeeeel netjes. dus dat doe ik nooit meer en zo zal je vrouw zich ook voelen.
En waarom moet ze ook leuk vinden wat jij leuk vind. ik snap ook wel dat een gedeelde hobby leuk is maar dat is helaas niet voor iedereen weggelegd dus accepteer het gewoon.

In mijn vriendekring is het ook gebeurd vrouw wilde niet, liet zich overhalen en ja leuk nou ja echt leuk toch maar nieuwe helm nieuwe jas motorbroek laarzen want het moet wel veilig. Gevolg; 1 keer mee kleding op MP en einde verhaal.

maar het zal natuurlijk ook anders kunnen.

In ieder geval succes
peijsj
Type: R1100RT

Ongelezen bericht door peijsj »

Ook mijn vrouw weigert pertinent mee te gaan. Al weer zo'n 28 jaar geleden kwam ik haar tegen en wilde ze wel één keer mee. Ik wist dat ze wat angstig was dus heb rustig gereden; niet te hard door de bochten; bijna haaks genomen.
Het hielp niets. Ze verdomt het.
Inmiddels is ze fanatiek IVN er (school - en natuurgids binnen het Instituut Voor Natuur- en millieu-educatie en is er een component bijgekomen. Wij, motorrijders zijn milieuvervuilers Oia
Je kunt je voorstellen dat dit tot aardige discussies leidt.

Dat ze niet mee gaat heb ik inmiddels wel geaccepteerd en eigenlijk vind ik het ook wel prima. O.a. jaarlijks tocht naar de Dolomieten met daarbij de après motor 's avonds heeft ook wel weer wat zonder (v)echtgenote :roll:
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

.......gewoon blijven volhouden dat je echt niet wilt dat ze mee gaat......en tussen neus en lippen regelmatig de naam van een (verzonnen) vrouwelijke medetourder laten vallen.....moet jij eens opletten... :D
PK
Type: Overig R-serie
Bijz: R1200GS
Woonplaats of omgeving: Schalkhaar

Ongelezen bericht door PK »

Mijn vrouw gaat regelmatig mee achterop en ik hoef niet eens aan te dringen.
Heb natuurlijk ook een voorbeeldige rijstijl :lol:

Ik heb zelf al wel 1x achterop gezeten, maar vind er helemaal niets aan, dus kan me goed voorstellen dat iemand er niets aan vindt.
Zelf rijden is natuurlijk veel leuker, dus je vrouw niet achterop, maar zelf op de motor. (moet alleen nog even uitvinden hoe ik dat ga betalen: rijbewijs, motor, 2 x zo veel bekeuringen enz.)

Groet,
Peter
Waarom vier wielen, twee is genoeg.
Waarom vier cylinders, .....
peijsj
Type: R1100RT

Ongelezen bericht door peijsj »

Beste Berrybeer,

Dan ken je mijn vrouw niet......... _001
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Zelf leren rijden. Motor rijles voor der verjaardag.
janc'borg
Type: R1250RT
Woonplaats of omgeving: Culemborg

Ongelezen bericht door janc'borg »

Voor ons is motorrijden plezier voor twee. Ik merk er bijna niets van als ze achterop zit. Vorig jaar op de r1100r vakantie gevierd met de motor naar Oostenrijk. Geen enkel probleem bijna 3500 km motor plezier. Komende zomer naar de Dolemieten op de rt. Laat de zomer maar komen.
Als je vrouw er geen plezier aan beleeft heeft het ook geen zin om je vrouw op de motor te krijgen.
Laatst gewijzigd door janc'borg op 16 dec 2009, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
PeeWee

Ongelezen bericht door PeeWee »

ik heb het ook gebrobeerd, zelf achterop zitten.... maar dan kom ik zo moeilijk bij mijn stuur !! _001
Alle gekheid op een stok; het zal niet meevallen je eega of wie dan ook achterop te krijgen als er een angst is om mee te gaan.
Mijn vrouw ging altijd mee achterop totdat ik een sportfiets ging rijden.
Geen minuut dacht ze erover om nog achterop te stappen, gewoon het idee dat je met zo'n ding alleen maar hard kon rijden.
Uiteindelijk besloten tot een proefrit met een ( toen nog ) R 850 RT.
Ik heb eerst zelf een ritje gemaakt en ben toen naar huis gereden en tegen haar gezegd : ... EN NU ZITTEN ! ik bedoel : schat kom zitten, we gaan en als jij het niks vind kopen we hem niet
Ze ging mee, en was er niet meer af te krijgen.sterker nog, sinds er een bmw in de schuur staat word er hier in huis regelmatig gestreden tussen mijn vrouw en mijn dochter wie er achterop mee mag.
Maar goed, met dit verhaal ben jij nog niet geholpen.
Misschien je vrouw vragen om eerst alleen op de motor te gaan zitten als ie op de middenbok staat. Veel hangt ook vaak af van een comfort/veilig gevoel.
Daarmee bedoel ik bijv, dat er zijkoffers op zitten, een goede ruggesteun.
Dit soort dingen leidt meesal tot een geborgen gevoel bij het achterop zitten en kan de stap makkelijker maken

veel succes
HVEI

He leuk, al die reacties.
Het zal niet mee vallen hoor. Iemand die schrik heeft moet je ook niet dwingen. Een interne motivatie zal moeten helpen.
Haar voorzichtig laten zitten met het middenbok is een goede tip.
Dat van de verzonnen vriendin gaat niet werken hoor. Geen jaloers type!
Ik ga vrolijk verder.
Huub
WoutG

Ongelezen bericht door WoutG »

Plak eens een paar cadeaubonnen van de Hennes op je rug. :D
Blue Pugilist
Type: R1200RT
Woonplaats of omgeving: Julianadorp

Ongelezen bericht door Blue Pugilist »

Nodig eens een bevriend echtpaar uit dat samen op de motor rijdt en laat de vrouwelijke kant haar vertellen wat zij zo mooi vindt aan het motorrijden. De menig van anderen weegt vaak toch zwaarder.... :roll:
Lets roll
WilBike

Ongelezen bericht door WilBike »

Iemand die schrik heeft na een slechte ervaring zal veel moeilijker te overtuigen zijn dan een vrouw/man die nog nooit op de motor heeft plaatsgenomen. Volgens mij werkt motivatie en (vr)olijke ervaringen van andere (vrouwelijke) duo's het beste. Eén ding staat vast, je moet er de tijd voor laten om haar er zichzelf van te overtuigen om plaats te nemen op jouw zadel. Indien geen vertrouwen zal het écht wel moeilijk worden vermoed ik... al is het wel spijtig want ze weet niet wat ze mist 8)_ !

Vriendelijke motorgroeten,
Wilbike ;)
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Koop de goede motor!

In ons geval dus een BMW... Daarvoor jaren op een Honda en Yamaha gereden, maar mijn vrouw (toen nog vriendin) wilde niet mee. Na aanschaf van een K100RT wilde ze wel achterop, nu bij de R1100RT nog liever... Zitcomfort en het vertrouwen in de techniek doet dus veel (of is het het feit dat ze niet alleen maar mijn vriendin, maar nu ook mijn vrouw is :?: ).
Jenny54

Ongelezen bericht door Jenny54 »

Hoi Huub,
Als het echt een traumatische ervaring op jonge leeftijd is geweest, krijg je dat er vrees ik niet zomaar uit.
Ik zat als klein kind altijd op de motor bij mijn vader. Nooit iets gebeurd hoor, maar ik heb wel als kind een keer een zijspan los zien raken van een motor. Denk maar niet dat je mij zomaar in een zijspan krijgt. Ik ben echt geen angsthaas, ben een ECHTE motorfan, maar zoiets vergeet je niet.
Je hebt vast op alle manieren geprobeerd er met je vrouw over te praten, maar dat zal je niet helpen. Ik vrees dat het je gewoon niet zal lukken haar achterop te krijgen, vooral omdat in haar geval de ervaring haarzelf betrof. _001
En het is net wat je zegt, je zal waarschijnlijk je eigen leven riskeren als ze toch een keer achterop zal kruipen. Je zal heel gauw omkeren en haar weer thuis afzetten.
Een kleine optie is misschien...als ze dat wel durft...kijk of je haar op een (snor)scooter kan krijgen, dan voelt ze een beetje hoe het is en wellicht dat dit haar over de streep kan trekken.
Succes met je pogingen _004
;)
HVEI schreef:Net gaf ik een reactie aan Martin, nieuw forum lid. Dit bracht me op het idee om een nieuw onderwerp te starten.
Hoe krijg je je vrouw op de motor...

Mijn vrouw weigert categorisch. Ze wil niet achterop. Vroeger een traumatische ervaring gehad bij een oom achterop. (ze wat pas tien jaar dus dat zou toch geen invloed meer moeten hebben als je boven de vijftig bent)
Ze wil het niet eens proberen. Heb haar voor haar verjaardag al eens een ritje cadeau gedaan, maar ze was niet blij met het cadeautje. Dat terwijl ik waarschijnlijk ook mijn leven riskeer als ik haar achterop neem.
Nee, geen beweging in te krijgen.
Mannen, of beter dames onder ons: Hoe pak ik dit aan??

Huub
HVEI

Wat een geweldig fijne reacties krijg ik! Dank allen hiervoor.
Mijn vrouw gaat niet op de motor. Het enige dat ik kan doen is respect hiervoor tonen. En dat doe ik. Ik zeur niet, dwing niet, ik laat het zo. Misschien gebeurt het onwaarschijnlijke op een goede dag vanzelf en anders...
...tja, dan is het gewoon zoals het is.
Huub
Jenny54

Je hebt gelijk Huub, het is gewoon niet anders. En je bent niet de enige die zijn vrouw niet mee krijgt, dat lees je wel in de reacties. Ik ken zoveel dames die echt nooit op een motor zouden kruipen. En wat geeft het, ieder het zijne. Het is alleen jammer dat het bij haar veroorzaakt is door een traumatische ervaring. _002

HVEI schreef:Wat een geweldig fijne reacties krijg ik! Dank allen hiervoor.
Mijn vrouw gaat niet op de motor. Het enige dat ik kan doen is respect hiervoor tonen. En dat doe ik. Ik zeur niet, dwing niet, ik laat het zo. Misschien gebeurt het onwaarschijnlijke op een goede dag vanzelf en anders...
...tja, dan is het gewoon zoals het is.
Huub
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Ik wil mijn vrouw niet achterop hebben :twisted:
Als ze wil motor rijden rijdt ze zelf wel _004
Tour-ist

Ongelezen bericht door Tour-ist »

Typisch voer voor psychologen lijkt me zo.
De rationele argumenten werken vaak niet als het gevoel een erg sterke rol speelt. Kijk naar hoogtevrees en vliegangst. Waarbij de laatste een wel heel fraai voorbeeld is als het gaat om de kans dat er iets ernstigs gebeurt.
Vanuit verschillende vliegtuigmaatschappijen worden dan ook cursussen georganiseerd om van je vliegangst af te komen, vaak met goed resultaat als ik me een documentaire hierover goed herinner. Belangrijke voorwaarde is natuurlijk wel dat je van je angst af geholpen wíl worden. Maar als er een traumatische ervaring aan ten grondslag ligt wordt het wel heel erg lastig. Alleen de tijd en psychologen kunnen m.i. dan nog verschil maken. Alhoewel, de vrouwen op het RT-treffen kunnen misschien ook een beetje meehelpen. :) zolang de wil er is natuurlijk. Is er misschien een (vrouwelijke) psycholoog in ons midden? :?: :D Alternatief vervoer is dan wel noodzakelijk.
Jenny54

Het enige wat ik zou kunnen en natuurlijk ook willen doen, is mijn jaaaaaaaaarenlange positieve ervaringen met haar delen. Ikzelf vind het erg jammer dat het achterop zitten voor mij lichamelijk een probleem is geworden. _002 Ik kon er geen genoeg van krijgen, maar of ze daar een boodschap aan zal hebben? Ze moet het zelf echt willen, anders gaat het sowieso niet lukken.
Tour-ist schreef:Typisch voer voor psychologen lijkt me zo.
De rationele argumenten werken vaak niet als het gevoel een erg sterke rol speelt. Kijk naar hoogtevrees en vliegangst. Waarbij de laatste een wel heel fraai voorbeeld is als het gaat om de kans dat er iets ernstigs gebeurt.
Vanuit verschillende vliegtuigmaatschappijen worden dan ook cursussen georganiseerd om van je vliegangst af te komen, vaak met goed resultaat als ik me een documentaire hierover goed herinner. Belangrijke voorwaarde is natuurlijk wel dat je van je angst af geholpen wíl worden. Maar als er een traumatische ervaring aan ten grondslag ligt wordt het wel heel erg lastig. Alleen de tijd en psychologen kunnen m.i. dan nog verschil maken. Alhoewel, de vrouwen op het RT-treffen kunnen misschien ook een beetje meehelpen. :) zolang de wil er is natuurlijk. Is er misschien een (vrouwelijke) psycholoog in ons midden? :?: :D Alternatief vervoer is dan wel noodzakelijk.
Baird
2024
2024
Bijz: R1200GS LC
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Ongelezen bericht door Baird »

Ik ben al jaren getrouwd met een (vrouwelijke) psycholoog, maar die heeft tijdens haar studie stage gelopen in een kliniek waar zwaargewonde motorrijders revalideerden, dus het niveau van dwarslaesies, rolstoelen, benen eraf etc. Sinds die tijd rijdt ze niet meer achterop en hangt de nationale driekleur uit op de dag dat ik mijn motor inruil voor een !JOS! . Je begrijpt dat ik niet meer probeer haar achterop te krijgen, ze staat doodsangsten uit als ik met een van de kinderen achterop een rit maakt, je begrijpt hoe bij ons thuis soms de discussies zijn en er zal een dag komen dat inderdaad die nationale driekleur voor deze reden in de mast hangt.

Maar tot die tijd _oo_ -1150-

[groet]
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
Mike Philippens

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Ik zie het probleem niet. Dan doe je het toch lekker alleen? Zie het als een heerlijk moment voor jezelf. Zolang ze maar niet gaat zeuren als je op pad bent. Motorvakanties met z'n tweeën kun je dan wel vergeten, maar is dat erg? Als iemand niet wil, moet je het niet gaan afdwingen. Mijn schoonzus wil ook niet achterop mee bij mijn broer (toen ie nog een motor had), en dat was vnl omdat ze geen helm op wil. Nou ja, dan niet.

Wij gaan toch ook niet mee naar de uitverkoop of de huishoudbeurs? Dus...gewoon lekker alleen gaan. Heb je iets van jezelf waarin je je een beetje kunt terugtrekken. Dat lijkt me helemaal niet ongezond binnen een relatie. Je hoeft niet alles samen te doen. Persoonlijk vind ik het alleen rijden heerlijk. Op vakantie gaan doe ik het liefst alleen. Die paar weken per jaar is het wel fijn om alleen aan jezelf te hoeven denken.
HVEI

Nee natuurlijk heeft het voordelen. Je kunt lekker alleen weg en dat vindt mijn vrouw ook goed. In de vakantie wil mijn zoon graag mee. Da's ook fijn zo'n weekje met je 19jarige zoon, heerlijk met zijn tweeen. We leren elkaar op een heel andere manier kennen.
Best fijn hoor.
Huub
_oo_ -1200-
HVEI

Ja, soms zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
Ik kom thuis van de motorbeurs, in mijn foldertasje zit een folder van Vrijuit reizen.
Dat ziet er gezellig uit zegt mijn vrouw...
...een gesprek volgt over vakantie, dagjes weg, motorrijden, samen-gemakkelijker-dingen-doen-nu-de-kinderen-op-kamers-wonen...
"Misschien is het toch wel leuk met de motor."
"Wat zeg je?"
"Ik wil het misschien toch wel een keer proberen."

Tja, eerst maar eens een keer de straat op en neer. De buren zullen wel denken dat ze een zonnesteek heeft.
Tja, mag ik nou niet meer alleen weg?
Tja, ik was ook al van plan om met een vriendin een paar dagen te gaan toeren.
(zou dat de doorslag geven?)
Nou ja, ze moet nog wel een keer echt opstappen...
...Ik geef jullie een verslag.

Huub
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

goed nieuws (voorlopig dan)

wel warm houden. Op de eerste beste lekkere motordag van komend jaar, gelijk achterop doen.
RHarryRT

Ongelezen bericht door RHarryRT »

Huub zeg maar tegen je vrouw dat de reizen van vrijuit superrrrrrrrrrr gezellig zijn,wij rijden elk jaar een tocht van vrijuit.Komende zomer gaan we de moezeltocht maken naar leiwen.Mocht je de route willen hebben dan mail je maar terug.

Harry
beamer1200rt
Bijz: R1200GS 2004
Woonplaats of omgeving: Zeist

Ongelezen bericht door beamer1200rt »

Mijn betere wederhelft is gelukkig niet bang en een voorbeeldige duo.

Ze gaat helaas nog niet zo vaak mee als ik zou willen omdat ze niet zelf rijden iets te saai vindt. ..... met uitzondering van de stukjes door een winkelstraat of door een mooie woonwijk ... en dat zijn nou net de stukken die ik weer niet leuk vind.
Daarnaast is er het "kleding" en "kapsel"-bezwaar waar wel meer vrouwen last van hebben.

Zoals in eerdere reacties al aangegeven wordt de drempel al een stuk lager als je met een groep (-je) gaat en er regelmatig bij een leuk terrasje wordt gestopt.
Mede hierdoor is inmiddels weinig discussie meer over het meedoen aan dagtochten van de BMW Club Nederland en doen we dit jaar voor de derde keer mee aan het Cor Rutte Weekend van de BCNL.

Om haar nog meer te motiveren ben ik eind vorig jaar weer lid geworden van de golfclub met als tegenprestatie dat zij meer met de motor meegaat. We zullen zien of dat een beetje werkt.

Een motorrijbewijs halen wil ze (nog) niet. Ik overweeg daarom om een keer een Piaggo (met die 2 voorwielen) te huren, omdat je daar met je autorijbewijs op mag.

Conclusie: als angst niet het probleem is, dan is er altijd wel een stimuleringsprogramma te bedenken.

Succes allemaal!
Motorverleden: 2009 R12000RT, 2005 R1200RT, 2003 R1150RT, 2001 R1150RT, 2000 R1150GS, 1997 R1100RT, 1997 K1100LT, 1996 K75
EuropeRider
Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
Land: Italie
Woonplaats of omgeving: Umbrie
Contacteer:

Ongelezen bericht door EuropeRider »

Gewoon vertellen dat het véél goedkoper is dan met de auto.

NOTE: dit werkt natuurlijk helemaal niet in het geval je 'loaded' bent :lol: :lol:

Mijn Nina had nog nooit op een motor gezeten en wilde eigenlijk ook niet..... maar ze heeft een bloedhekel aan auto's (al mijn levenlang mijn grote hobby), en helemáál aan tweedehands (lang verhaal, andere keer).

Dus toen we een motor gingen zoeken en uiteindelijk bij BMW tweedehandsen terecht kwamen was ZIJ degeen die ons uiteindelijk op een NIEUWE RT zette. En toen moest ze natuurlijk méé ook ! Dus gelijk allemaal (verdomd dure) BMW uitrusting gekocht.... zonder dat ze nog op een motor had gezeten..... :D

Gelukkig vond ze het leuk toen de motor eindelijk werd afgeleverd en ze voor de eerste keer mee ging.

Ik DENK dat je het gewoon leuk vind, of háát...... net als met vliegen.
Francois A. 'Navman' Dumas
writer, photographer, guide & gopher

The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!
Berrybeer
2023
2023

Denk toch dat 't voor vrouwen een wereld van verschil is of er al of niet kinderen in het spel zijn... :$
Vroeger toen wij nog geen kinderen hadden vond ze 't geweldig achterop en kon 't niet hard genoeg gaan.... :-) , nu redeneert ze steevast dat de "kinderen tenminste nog een mamma hebben als pappa zich om een boom krult"... _003

Maar goed, ben allang blij dat ik het voor elkaar gekregen heb dat mijn dochter achterop mag....al heb ik daar ook best wel lang over moeten doen.....maar nu moet ik weer bewijzen dat ik op zo'n groot ding kan rijden alvorens dochterlief achterop mag...wordt dus flink oefenen voordat we naar het RT-treffen komen... :D :D
Jenny54

Jouw dochter wil tenminste nog achterop. Onze dochter ging alleen achterop als het echt h e l e m a a l niet anders kon.
_001 Nu ze zelf 2 kleine kindjes heeft, hoef je al helemaal niet te vragen of ze een stukje met pa mee wil rijden.
Heel typisch, zo gek als Jos en ik beiden altijd op motorrijden zijn geweest, onze beide kinderen moeten er niets van hebben.
Berrybeer schreef:Denk toch dat 't voor vrouwen een wereld van verschil is of er al of niet kinderen in het spel zijn... :$
Vroeger toen wij nog geen kinderen hadden vond ze 't geweldig achterop en kon 't niet hard genoeg gaan.... :-) , nu redeneert ze steevast dat de "kinderen tenminste nog een mamma hebben als pappa zich om een boom krult"... _003

Maar goed, ben allang blij dat ik het voor elkaar gekregen heb dat mijn dochter achterop mag....al heb ik daar ook best wel lang over moeten doen.....maar nu moet ik weer bewijzen dat ik op zo'n groot ding kan rijden alvorens dochterlief achterop mag...wordt dus flink oefenen voordat we naar het RT-treffen komen... :D :D
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Mijn dochter hoorde ik ook nooit over motoren, totdat......haar vriend een paar jaar geleden een Fireblade aanschafte.
Op de beurs zag ik haar naar een CBR600 kijken, dus wie weet.

Trouwens, nadat mijn vrouw na jaren weer eens achterop heeft gezeten (1x met angst, en 1x zonder zei ze), wilde ze nu mee naar de beurs.....en kocht daar tot mijn stomme verbazing een helm, broek en laarzen !!
Ik probeer het niet te begrijpen, maar ga maar vlug een mooie route plannen voor als de zon doorbreekt...

Hans
Berrybeer
2023
2023

HansD schreef:en kocht daar tot mijn stomme verbazing een helm, broek en laarzen !!
Hans
.....en dat was niet eens omdat ze gewoon 'iets' wilde kopen?? :D :D
Jenny54

Je moet dat zeker niet proberen te begrijpen, zonde van de energie. ;) Ga er alleen maar lekker samen van genieten, zolang maar mogelijk is.

HansD schreef:Mijn dochter hoorde ik ook nooit over motoren, totdat......haar vriend een paar jaar geleden een Fireblade aanschafte.
Op de beurs zag ik haar naar een CBR600 kijken, dus wie weet.

Trouwens, nadat mijn vrouw na jaren weer eens achterop heeft gezeten (1x met angst, en 1x zonder zei ze), wilde ze nu mee naar de beurs.....en kocht daar tot mijn stomme verbazing een helm, broek en laarzen !!
Ik probeer het niet te begrijpen, maar ga maar vlug een mooie route plannen voor als de zon doorbreekt...

Hans

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”