Mijn naam is Wilfried en woon in de omgeving van Antwerpen.
Bij toeval ontdekte ik deze link. Vermits ik sinds 38 jaar ongeveer dagelijks mijn tweewieler gebruik ben ik niet echt een beginneling meer. Na eerst enkele jaren 'oosters' te hebben gereden ging ik in 1979 over naar BMW. Ondertussen had ik reeds zowel K75S, 100RT en 1200LT als R 650, 100RS, 1100GS, 1100RT en vandaag een 1200RT als werkpaard. Soms reed ik nog met een bijkomende machine zoals een Funduro of Yamaha maar dit waren voor mij meer speeltjes dan the real stuff.
De machine die me steeds bijbleef was de GS doch om met m'n echtgenote alles een beetje in het midden te houden (rijd zelf niet maar is als duo steeds paraat...) rij ik sinds 1998 bestendig met volledig windscherm (LT/RT).
Daar ik door weer en wind de weg op ga is momenteel voor mij de RT de enige keuze. Verlof, steevast enkele dagen/weken met de bike naar betere oorden, doe ik zowat minimum 3 x per jaar. Niettegenstaande Frankrijk (Alpen, Provence, Vaucluse, Loire, Bretagne...) mij steeds weer bekoort zijn Italië, Zwitserland, Duitsland en uiteraard Nederland ook regelmatig mijn doel.
Mekaniek is niet écht mijn ding, het rijden des te meer...
Hopelijk kunnen we als zielsgenoten elkaar misschien eens ergens treffen...
Met vriendelijke motorgroet

Wilbike