Forum aktiviteit

Hulp, meld storingen, melding modificaties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Forum aktiviteit

Ongelezen bericht door HansD »

Ik was wel eens benieuwd hoe aktief de forumleden zijn en heb een korte analyse gedaan.

Afbeelding

Wat je hier ziet op X-as is de aktiviteit in weken en op de Y-as het aantal leden dat aktief was in die week.
"Aktief" betekent dat iemand op het forum is geweest om te lezen of een bericht te plaatsen (telt allebei als aktief).
De eerste kolom moet je dus lezen als: er zijn ca. 250 leden die in de laatste week aktief zijn geweest op het forum.
De 2e kolom betekent dat er ca. 150 leden zijn waarvoor het tussen 1 en 2 weken geleden was dat ze aktief waren. de 3e kolom: ca. 45 leden tussen 2 en 3 weken geleden, enzovoort.
Er is dus een kern van 250 leden die wekelijks het forum volgt of bijdragen doet.
Er zijn dus ook ca. 400 leden (250+150) die minimaal 2 wekelijks op het forum kijkt.

Ook kun je zien dat bijna alle leden de laatste 20 weken een keer aktief geweest zijn (laatste 5 maanden).
Trek verder zelf je conclusies.
Hans
BMW Tijger

Re: Forum aktiviteit

Ongelezen bericht door BMW Tijger »

Ik bekijk elke dag de nieuwe berichten, maar heb geen behoefte om dubbelop te reageren. Mocht er overhoops een vraag komen waarop ik een goed advies kan geven zal ik zeker reageren. Het moet mijn inziens wel een beetje overzichtelijk blijven en dubbele opmerkingen of reacties kosten alleen maar ruimte en draagt niets bij

gr.Jan
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Mijns inziens het gevolg van de informatieve verzadiging van het forum. Veel vragen worden beantwoordt zonder ze te hoeven stellen . . . . _004
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
sanderh

Ongelezen bericht door sanderh »

Volgens mij is het positief dat er 400 leden zijn die minimaal 2 wekelijks op het forum kijkt.
Op 1191 leden is dat toch 33,6% die zeer actief is.
De volgende 400 leden (=33%) zit tussen de 3 en 13 weken.
De rest zit in de lagere regionen.

Lijkt me allemaal nog niet zo slecht.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over het forum”