geen uitstel meer: nonkel moto
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- nonkel moto
- Type: R1100RT
- Land: B
geen uitstel meer: nonkel moto
ja het is nu gedaan met hier stiekem telezen
bij deze: hallo aan iedereen. mijn naam is lucien ik ben een zuiderbuur uit Gent en ben bijna 58 lentes jong
ik rijd al van het jaar 1971(met jappen) en na een 15tal jaren onderbreking(slecht huwelijk)terug herstart (met nieuwe vrouw) in 2001 met xj 900 en2003 pan st1100
2jaar geleden terug het goede licht gezien en een antraciet grijze r1100rt aangeschaft waar ik echt wel zeer tevreden van ben
nu heb ik vandaag mijn voorlopige (hoop ik toch)laatste rit gedaan en word het paard 6maand verplicht op stal gezet
de reden: morgen krijg ik een groot onderhoudsbeurt en wordt er een redelijk delikate nek operatie gedaan(39 jaar stukadoor)
nu, ik hoop dat ik vlug terug aan de competuter kan zitten en het rt forum van nabij kan volgen
tot slot ,aan iedereen nog vele veilige km en de beste moto g(r)oenten
Lucien
bij deze: hallo aan iedereen. mijn naam is lucien ik ben een zuiderbuur uit Gent en ben bijna 58 lentes jong
ik rijd al van het jaar 1971(met jappen) en na een 15tal jaren onderbreking(slecht huwelijk)terug herstart (met nieuwe vrouw) in 2001 met xj 900 en2003 pan st1100
2jaar geleden terug het goede licht gezien en een antraciet grijze r1100rt aangeschaft waar ik echt wel zeer tevreden van ben
nu heb ik vandaag mijn voorlopige (hoop ik toch)laatste rit gedaan en word het paard 6maand verplicht op stal gezet
de reden: morgen krijg ik een groot onderhoudsbeurt en wordt er een redelijk delikate nek operatie gedaan(39 jaar stukadoor)
nu, ik hoop dat ik vlug terug aan de competuter kan zitten en het rt forum van nabij kan volgen
tot slot ,aan iedereen nog vele veilige km en de beste moto g(r)oenten
Lucien
-
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: lekker groot
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Apeldoorn
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: geen uitstel meer: nonkel moto
Heel veel sterkte gewenst, Lucien. 

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Ralph Romein
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
- Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn
Halo lucien, welkom op het forum en hoop dat je snel weer achter de pc kan zitten. In ieder geval sterkte morgen en de komende tijd.
Groeten, Ralph
Groeten, Ralph
Mvg, Ralph Romein

Welkom op het forum en sterkte met de operatie en een spoedig herstel toegewenst.
Hoi,
Ook welkom hier en veel succes met je operatie morgen. Tevens nog meer motorplezier hier!
Gr. Milan
Ook welkom hier en veel succes met je operatie morgen. Tevens nog meer motorplezier hier!
Gr. Milan
Welkom op het forum!
Ik hoop dat de operatie en de revalidatie beide snel achter de rug zijn!!
Ik hoop dat de operatie en de revalidatie beide snel achter de rug zijn!!
- nonkel moto
bedankt voor de steun en zeker tot later
lucien
lucien
'k zie dat we samen online zijn.
Welkom op dit forum. Ik hoop dat snel weer kunt rijden, je bent tenslotte niet voor niets bekeerd!?
Ben je er in april ook bij?
Huub
Welkom op dit forum. Ik hoop dat snel weer kunt rijden, je bent tenslotte niet voor niets bekeerd!?
Ben je er in april ook bij?
Huub
- nonkel moto
dag huub ,ja ben al tijdje terug onlin. revalidatie gaat zeer traag, maar hoop toch terug op het zadel tekruipen
in april zou ik er wel willen bij zijn maar denk dat niet tehalen(we zullen zien)
hopelijk komt de rit een beetje richting vlaanderen dan zie ik de groep ergens op een stopplaats
er is wel nog een mooie rit hier vertrekkende uit Gent op 25april ten voordele van begeleiding honden die ik zou willen steunen
zodus ik zie wel
nog bedankt voor de aandacht
nonkel moto
in april zou ik er wel willen bij zijn maar denk dat niet tehalen(we zullen zien)
hopelijk komt de rit een beetje richting vlaanderen dan zie ik de groep ergens op een stopplaats
er is wel nog een mooie rit hier vertrekkende uit Gent op 25april ten voordele van begeleiding honden die ik zou willen steunen
zodus ik zie wel
nog bedankt voor de aandacht
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!