Nieuw hier
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: Overig R-serie
- Bijz: Bouwjaar 1981
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Heist-op-den-Berg
Nieuw hier
Hallo iedereen,
Na enkele jaren motorloos ben ik begonnen met mijn 100RT van 1981 terug op de baan te brengen.
Eerst wel zowat de helft ontmanteld, terug gemonteerd en de motor laten afstellen.
Nu kunnen we weer genieten van korte ritjes rond de kerktoren.
Succes allemaal, Willem
Na enkele jaren motorloos ben ik begonnen met mijn 100RT van 1981 terug op de baan te brengen.
Eerst wel zowat de helft ontmanteld, terug gemonteerd en de motor laten afstellen.
Nu kunnen we weer genieten van korte ritjes rond de kerktoren.
Succes allemaal, Willem
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Nieuw hier
Beste Willem
WELKOM OP HET
Ik ben zo vrij geweest je vraag te verplaatsen naar het onderwerp 'verlichting'. Houd er svp wel rekening mee dat dit forum over de R1100RT t/m R1200RT gaat. Neemt echter niet weg dat je hier van harte welkom bent. Maar vermeld wel bij je vragen dat het om een R100RT gaat.
Je kan bijvoorbeeld in je persoonlijke bijschrift, onder de avatar, vermelden "R100RT 1981". Dan weet iedereen waarover je het hebt.
WELKOM OP HET

Ik ben zo vrij geweest je vraag te verplaatsen naar het onderwerp 'verlichting'. Houd er svp wel rekening mee dat dit forum over de R1100RT t/m R1200RT gaat. Neemt echter niet weg dat je hier van harte welkom bent. Maar vermeld wel bij je vragen dat het om een R100RT gaat.
Je kan bijvoorbeeld in je persoonlijke bijschrift, onder de avatar, vermelden "R100RT 1981". Dan weet iedereen waarover je het hebt.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Re: Nieuw hier
Van harte welkom op ons mooie
! Veel leesplezier toegewenst en natuurlijk veel veilige en plezierige kilometers op jouw RT 

Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!